Gå til innhold

Regning fra Ullevål Poliklinikker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg regner med at dette er fra Psykiatern, det står Betalingsinformasjon : "Ingen Merknad i dette feltet"

Skulle de ikke ha fortalt meg at jeg skulle betale for timer med psykiater? Egendandel på 280 kr?

Eneste det står er at det er fra Ullevål Sykehus Poliklinikker - Regnskapsseksjonen.

De har ikke nevnt noe om betaling til meg i det heletatt. Det synes jeg de burte ha gjort, når de VET at mamma og pappa åpner posten min, og at jeg ikke vil ha noe tilsendt pga det.. :|

Men det er som lege-timer da, at jeg kan få frikort etterhvert - eller må jeg betale 280 kr, hver eneste gang nå?

Nei, litt sur jeg nå altså... pga de sender ting hjem til meg... for ANDRE åpner posten min............................... sukkk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298921-regning-fra-ullev%C3%A5l-poliklinikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det er nok psykiateren. Du må betale 280 kroner per konsultasjon fram til du har fylt opp egenandelskortet ditt og kan få frikort.

Hvis du ikke ønsker å få sendt noe hjem til deg, kan du be om å få betale i ekspedisjonen etter hver konsultasjon :-)

Gjest Jente31

Hei. Det koster 280,- hver gang du er der. Har du fått et egenandelskort ? Når du har nådd et visst beløp (tror det er 1740,- i år), får du frikort ved å henvende deg til nav. Da koster det deg ingenting resten av året, hverken hos psykiateren, legen eller medisiner på blå resept.

Hvordan går det med deg ellers?

*Klem*

Hvordan fungerer det for deg å gå til psykiater?

Du må si fra til foreldrene dine at de ikke kan åpne posten din, at det ikke er lovlig, men faktisk straffbart. Men jeg vet ikke om det er så mye hjelp i det, har ikke inntrykk av at de bryr seg så veldig om hva du sier. Hvis det ikke hjelper å si fra kan du vurdere å leie en postboks, eller kanskje du kan avtale med søsteren din at posten din sendes til henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...