Gå til innhold

Hva hjelper mot angst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar også Zoloft.

Jeg går på Zyprexa 2, 5 mg og de hjelper på indre uro og angst.. men desverre har jeg gått opp 10 kg som er veldig uheldig for meg som har tatt en slankeoperasjon. Derfor må vi finne noe annet.. prøvde nå truxal i to dager, men sluttet pga at jeg ble stiv i kroppen, fikk hjertebank så det holdt og det kjentes ut som jeg hadde influensa og jeg ble sløv..:(

Annonse

Cipramil, Cipralex, Seroxat, Fevarin, Fontex.

Hva med Zeldox?

Lurer veldig jeg også...har vært igjennom store traumer siste mnd...har fra før bipolar 2 og bruker Topimax og Zeldox..20 mg før sengetid. Har de siste to ukene fått sterk angst pga overbalstning/traumer. Skal få psykolog, men hva mer kan jeg gjøre...? Er ikke redd for noe...bare så sinnsykt redd at ikke vet min arme råd..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...