Gå til innhold

Oppføselen min i fylla..

Anbefalte innlegg

Gjest Kraniumm
Skrevet

Prøv i det minste å unngå bennevin/sprit. En del er genetisk laget slik at de blir nettopp som du beskriver når de får i seg brennevin.

Ja har vel egentli skjønt at det skjer noe fullstendig galt inne i meg når jeg drikker det.Greier bare ikke stoppe i tide, siden alt er så gøy like før det skjer.Vil ikke oppleve at den siden av meg,som ikke er meg i det hele tatt,kommer frem igjen.Så ikke mer sprit på meg..for noen år siden kunne jeg gå ut og ha det moro etter et par cider.Jeg aner ikke hva som har skjedd de siste årene,men har blitt en del festing etter at student livet begynte,og har møtt på folk som drikker masse,masse sprit. Men det passer visstnok ikke for alle..så takk for svar!

Gjest Kraniumm
Skrevet

Hadde du vært kjæresten min så hadde du fått et enkelt valg: meg eller spriten. Kort og godt. Jeg hadde overhodet ikke funnet meg i slik oppførsel! Kjæresten din er på kanten til å være dumsnill som ikke setter ned foten for deg, han gjør deg bare en bjørnetjeneste ved å la deg fortsette på denne måten.

Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du fortsetter å drikke hver helg når du vet hvordan det ender?! At fyll hører helga til er bare pissprat. Kos hører helga til og fyll er overhode ikke kos! Litt vin eller noen øl ja, men ikke fyll! Bli voksen og kutt ut denne dritten!

Ja har vel egentli skjønt at det skjer noe fullstendig galt inne i meg når jeg drikker det.Greier bare ikke stoppe i tide, siden alt er så gøy like før det skjer.Vil ikke oppleve at den siden av meg,som ikke er meg i det hele tatt,kommer frem igjen.Så ikke mer sprit på meg..for noen år siden kunne jeg gå ut og ha det moro etter et par cider.Jeg aner ikke hva som har skjedd de siste årene,men har blitt en del festing etter at student livet begynte,og har møtt på folk som drikker masse,masse sprit osv.. Det gjelder bla.kjæresten min,vi drakk MYE sammen på den tiden vi møttes,og hun kunne det med å blande sterke drinker.Men da visste jo heller ikke hun at jeg tålte det særdeles mye dårligere enn henne..Så det passer visstnok ikke for alle..så takk for svar,jeg har skjønt at jeg må kutte ut spriten! Har hele tiden tenkt at "neste gang går det bra.." men så går det bare verre.

Skrevet

Jeg VET at jeg har en usannsynlig snill kjæreste som har latt meg fortsette..hun kjøper sprit til oss til og med, og det skjønner jeg ikke etter alt som er hendt. Men jeg fikk beskjed denne helga at hun ikke kommer til å drikke med meg mer hvis jeg inntar sprit, noe jeg har full forståelse for.

Tingen er bare at kjæresten min og vennene mine også drikker en del,og kan også bli "krype på gulvet" fulle slik at jeg synes det er ubehagelig når jeg ikke er like full selv...veninna mi har også kutta ut sprit fordi hun klikka av det.Tror jeg skal følge hennes eksempel og gå over til vin. Har bare litt problemer med å få ned øl/vin etc, men det er bedre enn at jeg drikker mange drinker som gjør meg gal i huet.

Takk for svar likevel..:)

Det fins en god del mennesker som ikke tåler sprit, og det kan gå igjen i familier, så det stemmer overens med at NHD skriver at det er genetisk. Hold deg til vin og øl!! Hvis du ikke liker det så godt, så er det jo grunn til å tro at det kan virke. Alternativet er å kutte ut alkohol fullstendig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...