Gå til innhold

paranoid

Anbefalte innlegg

har mye på meg nå, tenker og er paranoid, skal snart til en operasjon som er veldig stor, var til samtale hos legen der han sa det var 1 prosent som døde av operasjonen. har i helgen følt at det skal skje med meg, og jeg er redd, føler anestesilegen skal drepe meg under narkosen, eller at det blir bestilt et mord på meg for at noen skal arve meg, føler at hvis jeg overlever operasjonen, kommer noen til å forgifte meg. føler jeg må kontakte politiet, for føler de er etter meg, kan ikke ta tlf, er redd de ringer, føler også de står utenfor huset mitt, føler de skal ha meg i fengsel, eller institusjon, |føler jeg må få avklart med politiet om de er ute etter meg, er så redd politiet, føler de har sånn makt. klarer heller ikke gå ut uten å være redd for at en seriemorder skal drepe meg, føler hvis jeg hører om en i avisen, at den personen kommer dit jeg bor og skal drepe meg.har det vondt med disse tankene, er mye alene på dagtid.er det noen som har erfaring med slike tanker, at de er voldsom redd?hva skal jeg gjøre?hilsen en schizofren person.håper på hurtig svar fra mange. er bare sånn redd og har angst

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299104-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det høres vondt ut å være så redd. Kan du ta kontakt med enten fastlegen din eller evt. en du kjenner innen psykiatritjenesten, slik at du kan få hjelp?

Det kan høres ut som om det vil være nødvendig og bedre for deg, om du har tett oppfølgning fra psykiatrien i forbindelse med operasjonen du skal gjennomføre. Kanskje kan noen som kjenner deg godt bli med på sykehuset når du skal legges inn, og være der mest mulig også når du våkner etter narkosen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299104-paranoid/#findComment-2418397
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...