Gjest fnugget Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dette tar bare kaka. Var hos hudlege som mente at utslettet jeg har hatt siden slutten av november var et virus og ikke hadde noe med fontex å gjøre. Etter å ha prøvd uten en stund kom jeg frem til at jeg trenger et AD. Så jeg begynte på igjen. Nå, to uker etter at jeg startet igjen, har jeg altså fått tilbake blemmene og utslettet. Jeg blir så frustrert og utslitt av hele opplegget. Hva hadde jeg ikke vært spart for om legen kunne jobben sin. Har forståelse for at leger også kan ta feil, men nå har jeg gått og hanglet også fysisk siden slutten av november og begynner å bli ganske utslitt. Jeg hadde jo lenge feber også. Synd, for jeg følte egentlig at fontex funka bra. Og nå er det spørsmålet hva bytte det ut med. Dessuten er jeg nå så sliten, bunnskrapt både fysisk og psykisk at jeg ikke har noe som helst overskudd. Det er så mye som er nedbrytende i livet mitt og nesten ingenting oppbyggende. Vet ikke hvordan komme meg videre. Føler jeg trenger å komme meg bort en plass hvor jeg kan hente krefter.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299106-det-tar-jo-aldri-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.