Gjest jannicka Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 igår kveld i titida tok jeg en imovane 7,5 mg. Den virket ikke! Ikke fikk jeg sove hele natta. Kjente ingen bismak i munnen som jeg alltid gjør når jeg tar den. Er det mulig? 0 Siter
Gjest olensa Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje du har brukt dem lenge eller? virkningen ser ut til å avta etterhvert. Det er derfor at sovemidler kun skal brukes i kortere perioder fordi en utvikler toleranse, og trenger mer for å oppnå virkning. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det er mulig. Det hendte meg aller første gangen jeg prøvde Imovane. Imovane er ikke _så_ sterke saker. 0 Siter
Gjest knut52 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Kanskje du har brukt dem lenge eller? virkningen ser ut til å avta etterhvert. Det er derfor at sovemidler kun skal brukes i kortere perioder fordi en utvikler toleranse, og trenger mer for å oppnå virkning. Hei Har brukt Imovane i 10 år og den fungerer helt utmerket. Men det kan være noen ganger den ikke virker. Det er viktig at man tar dem ca. 1/2 time før man legger seg. Imovane er et innsovningsmiddel, ikke sovemedesin. Bruker selv 1 1/2 tab. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.