Gå til innhold

Lamictal og hukommelsesproblemer

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ei jente på 22 år som har vært utreda for bipolar lidelse. i den sammenheng ble jeg satt på Lamictal. jeg gikk på det i ca ett år. hadde nesten ingen virkning selv om jeg gikk høyt i dose. det jeg lurer på, som legen å psykologen min ikke har kunnet svare på er; kan Lamictal føre til forstyrrelser i hukommelsen? jeg har hatt litt problemer med dette etter at jeg gikk på Lamictal, spesielt har jeg problemer med å huske ord. dette er litt rart for meg for jeg har tidligere vært flink til å prate for meg. nå derimot er det som om jeg "mister" ord, jeg vet hva de betyr men jeg klarer ikke å huske dem. dette er ikke spesifikke ord, men ord generelt. dette syns jeg er ganske flaut, noen ganger husker jeg bare hva ordet er på engelsk å ikke på norsk, dette førsr selvsagt til endel usikkerhet også. hvis dette er en effekt av Lamictalen, kan den da reverseres? det er ca 1,5 år siden jeg brukte Lamictal. håper du kan svare på spørsmålet mitt. mvh. Ellen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299183-lamictal-og-hukommelsesproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...