Gjest tømmermann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heisan. Har pollenallergi og bruker flutide hele året. Har fått påvist hyperaktive slimhinner i nesen, og føler egentlig ikke at slimhinnene i nesen slapper av ved bruk av flutide. Av en eller annen grunn, så er det omtrent som om jeg ikke liker å puste med åpen munn om natten, og dette fører til at jeg puster litt mer anstrengt når jeg sover, da slimhinnene gjerne hovner opp. For noen år siden oppererte jeg bihulene for å blokke ut, men føler egentlig ikke at det har hjulpet så langt. Jeg har egentlig ikke lyst til å gå igjennom dette på nytt, og lurer på om det går ann å få målt oxygennivå mens mann sover, og hvor man kan få lånt slikt apparat. Jeg føler meg også ofte trett og sliten etter en natts søvn, og er liksom ikke helt slik jeg var for noen år siden......Full av energi og vilje:) Har også fått sterkere blåaktige "ringer" under øynene, og det får meg heller ikke til å føle meg i noen bedre form.. Innimellom søker jeg hjelp i otrivin for en periode da det fører til at jeg rett og slett sover bedre, men det er jo ikke noen god løsning over tid. Er det noen råd og tips og gi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299220-allergi-og-d%C3%A5rlig-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.