Gjest pizzadeig Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Er student og handlet på Kiwi en dag. Fikk plutselig se at ferdig pizzadeig nærmet seg utløpsdato. Men fysj, det smakte ikke godt. Den var veldig salt og smakte litt rart. Og det må jo være veldig dyrt hvis en skal betale for en sånn? Tror den vanlige prisen var pluss/minus 30 kr. Den var så tynn at det hadde ikke holdt med en deig til en familie på fire. Noen av dere som kjøper sånn deig og seriøst liker den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kjøper ferdig pizzadeig til 30,-? Når det tar 2 min å slå sammen en deig og ikke stort mer å kna den utover på brettet? Og det koster ca. 3,- å lage den selv - om det er så mye! Nah. 0 Siter
Gjest pizzadeig Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kjøper ferdig pizzadeig til 30,-? Når det tar 2 min å slå sammen en deig og ikke stort mer å kna den utover på brettet? Og det koster ca. 3,- å lage den selv - om det er så mye! Nah. Helt enig. Jeg fikk den gratis, da. Men lurer på om noen virkelig kjøper ferdig deig? Den var iallefall veldig salt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Helt enig. Jeg fikk den gratis, da. Men lurer på om noen virkelig kjøper ferdig deig? Den var iallefall veldig salt. Ta imot penger neste gang, så kjøper du ferskere vare. En gang har jeg prøvd ferdig pizzabunn (camingvogna), men det er jalla i forhold til hjemmelaget. Det er utrolig enkelt å lage det selv 0 Siter
Gjest pizzadeig Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ta imot penger neste gang, så kjøper du ferskere vare. En gang har jeg prøvd ferdig pizzabunn (camingvogna), men det er jalla i forhold til hjemmelaget. Det er utrolig enkelt å lage det selv Tenkte ikke på at jeg kunne ta i mot penger. Ser egentlig for meg at det bare er på tur sånn deig er verdt å prøve uansett. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Tenkte ikke på at jeg kunne ta i mot penger. Ser egentlig for meg at det bare er på tur sånn deig er verdt å prøve uansett. Neste gang du finner et produkt som er ute på dato, så sjekk at du får med deg resten av det produktet med samme dato. Da kan du tjene mye på det Jeg har ikke vært så heldig, men innrømmer at jeg sjekker. Noen fant flere kasser med øl som var gått ut på dato, de fikk ikke ta ølene men tjente en slump penger 0 Siter
org Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har faktisk kjøpt ferdigdeig en gang på hyttetur. Ikke godt, ikke mettende... Knekkebrød ville egnet seg bedre til bunn. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Det tar så kort tid å lage deigen selv at jeg ikke kommer til å teste ferdig. Sist fredag smekket jeg sammen deig til 4 stk pizza på et øyeblikk, men jeg må innrømme at jeg inntil nylig aldri hadde laget pizza selv.. 0 Siter
smurf78 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kjøper ikke ferdig deig, men kjøper Peppes pizzabunn på pose som man bare blander med vann. Holder til en langpanne og er siiinnsykt god. 0 Siter
tonie Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg! Jeg orker ikke å ta i deig. Det er så, eh, deigete. Minner om å ta i store dissete pupper. Joa, jeg har nok sikkert et problem og bør kontakte psykolog og sånn...*S* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Vi har hatt ferdig bunn et par ganger, og den synes jeg var ganske god. :0) Men kjøpte den ikke på Kiwi, så er jo ikke sikkert det er samme. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg! Jeg orker ikke å ta i deig. Det er så, eh, deigete. Minner om å ta i store dissete pupper. Joa, jeg har nok sikkert et problem og bør kontakte psykolog og sånn...*S* Originalt...! *s* Du baker altså aldri noe som helst? ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Kjøper ikke ferdig deig, men kjøper Peppes pizzabunn på pose som man bare blander med vann. Holder til en langpanne og er siiinnsykt god. Den Peppesdeigen + tilbehør prøvde vi èn gang - aldri mer. Det lukta og smakte grusomt. Var ikke i nærheten av å ligne på ordentlig restaurant-Peppes, nei 0 Siter
Gjest vaffel fra pose Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Kjøper ferdig pizzadeig til 30,-? Når det tar 2 min å slå sammen en deig og ikke stort mer å kna den utover på brettet? Og det koster ca. 3,- å lage den selv - om det er så mye! Nah. Det er jo det samme med posene med vaffelpulver man bare tilsetter litt vann. Disse kjøper jo folk masse av. Jeg lager vaffelrøre mye billigere selv, de smaker bedre og det koster ikke mye tid og arbeid å putte opp et par egg, litt sukker og en klatt med smør. Jeg kan ikke fatte det, de smaker jo utrolig dårlig også, og er utrolig fetende. De drypper jo nesten av fett. æsj 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Det er jo det samme med posene med vaffelpulver man bare tilsetter litt vann. Disse kjøper jo folk masse av. Jeg lager vaffelrøre mye billigere selv, de smaker bedre og det koster ikke mye tid og arbeid å putte opp et par egg, litt sukker og en klatt med smør. Jeg kan ikke fatte det, de smaker jo utrolig dårlig også, og er utrolig fetende. De drypper jo nesten av fett. æsj Stort sett enig med deg, bruker sjelden slike poser, men de kan være kjekke å ha i bakhånd. Ikke sikkert du har de nødvendige ingredienser, f.eks. egg, når du brått får lys til å steke varsler. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Stort sett enig med deg, bruker sjelden slike poser, men de kan være kjekke å ha i bakhånd. Ikke sikkert du har de nødvendige ingredienser, f.eks. egg, når du brått får lys til å steke varsler. ''varsler'' Hehe, mente vel "vafler", ja. 0 Siter
tonie Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202897166' post='3804498] Originalt...! *s* Du baker altså aldri noe som helst? ;o) Joda. Sukkerbrød og denslags. Bare ikke dissedeig. Jaja, noe skal man slite med. Det kunne vært verre;) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du mener den fra Tine så syns eg den er helt OK til en rask kveldsmat når vi får lyst på noe ekstra. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg! Jeg orker ikke å ta i deig. Det er så, eh, deigete. Minner om å ta i store dissete pupper. Joa, jeg har nok sikkert et problem og bør kontakte psykolog og sånn...*S* '' Minner om å ta i store dissete pupper.'' Fikk du pupp for lenge da du var barn, kanskje? :-) 0 Siter
Gjest dato-ordningene Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Tenkte ikke på at jeg kunne ta i mot penger. Ser egentlig for meg at det bare er på tur sånn deig er verdt å prøve uansett. Du får ikke pengene hvis den ikke har gått ut på dato, da må man ta varen. Er varen derimot gått ut på dato, og man ikke har lik vare med god dato på, da får man penger istedet. Jobber i Kiwi butikk skjønner du.. he he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.