Gå til innhold

NHD. Innkompetent psykiater?

Anbefalte innlegg

Gjest Østlandsstjerna

I lengre tid har psykiateren min mast på meg at jeg må ta dosen 30mg Cisordinol, ellers mener han at jeg blir psykotisk.

På egenhånd har jeg trappet ned til 20 mg Cisordinol, uten å si noe til han. Det er flere uker siden jeg trappet ned...I dag sa han til meg på timen at jeg er friskere enn på lenge!

Altså hvordan kan det ha seg siden han mener jeg blir psykotisk av mindre doser??

Denne psykiateren prøver også å "påføre" meg traumer som jeg ikke har hatt i form av fortrengte minner etter incest. Det er nesten slik at jeg begynner å tro at dette har skjedd meg selv om jeg ikke har noen minner av det....

NHD. Er denne psykiateren innkompetent?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299301-nhd-innkompetent-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det med medisinen kan jeg ikke uttale meg om. Det tar ofte 3-4 mnd fra en trapper ned medisin til en dose mindre enn en trenger og til symptomene kommer tilbake. I mellomtiden er en ofte bedre.

Jeg mener en skal være særdeles skeptisk til behandlere som vil prakke på en traumer en ikke husker eller kjenner seg igjen i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...