Gå til innhold

Nhd: metakognitiv terapi

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

I høst en gang skrev du noe om at du skulle legge ut info om hva metakognitiv terapi går ut på, når dere hadde laget ferdig brosjyre (pasientinfo) vedr dette.

Vet ikke om dere er ferdige, men om så skjønt hadde det vært fint om du ville lagt den ut her :-)

Om jeg har forstått det riktig, så er det få terapeuter som kan dette enda? Og dermed vil vel ventetiden også bli lang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299339-nhd-metakognitiv-terapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fnugget

''Om jeg har forstått det riktig, så er det få terapeuter som kan dette enda? Og dermed vil vel ventetiden også bli lang?''

Siden dette er så i vinden for tiden, regner jeg med at mange terapeuter vil videreutdanne seg innen dette i fremtiden og at det vil bli mer tilgang på slik kunnskap fremover. Den gamle måten å bedrive kogntiv terapi på er blitt videreutviklet og godt er det.

Går selv i metakognitiv terapi - og det er virkelig å anbefale dersom du selv ønsker å utvikle deg og gjøre det beste utav deg selv. Men tøft er det. Håper NHD svarer deg så du kan få en oversikt her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...