Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjøpte et kort og en sjokolade jeg vet han er glad i og la igjen på kjøkkenbenken hans da jeg dro i formiddag. I ettermiddag ringte han og var sååå glad! ) Han hadde glemt det hele og ikke kjøpt noe til meg, det hadde jeg ikke forventet heller altså!; men han skulle kjøpe sjokolade til meg siden og så skulle vi dele den han hadde fått nå i helga. ) Jada, jeg vet handelstanden har grepet denne dagen med begge hender og utnytter den for det den er verdt, men det er jo litt koselig å gjøre bittelitt stas på den man er glad i da. ) Ikke at man trenger en egen dag til det, men kos er det. Hva med deg - fått eller gitt noe i dag? 0 Siter
lissi67 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 nei,men her er han bortreist på jobb,ringte da og sa happy valentin,vi pleier ikke bry oss da. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Her ble det vel akkuart som forventet... Jeg kjøpte en kokebok jeg visste han ønsket seg. Pakket den veldig pent inn og laget et hjertekort med teksten "jeg er glad i deg" Han ble glad for gaven, men lurte på hvorfor han fikk den i dag.... Så da ble det ikke noe på meg i år heller.... men, men hadde heller ingen forventninger om det. Det "kan" jo hende han overrasker en eller annen gang.....???? 0 Siter
miia Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vært og kjøpt inn gave; boken "Revolusjon", siden han er interessert i sånt... *S* Pluss en kopp med en skikkelig "klissete" kjærlighetserklæring... *Ler* Hører ikke det med på en sånn dag da...?!! Han må få gaven i morgen, siden vi ikke har mulighet til å treffes i dag... (Bor ikke sammen ennå..) Regner ikke å få noe nå - jeg fikk nemlig fine ting til morsdagen fra han... (Og det til tross for at vi ikke har noen barn sammen - han rottet seg sammen med mine jenter og overrasket meg...) Dessuten er han veldig flink til å komme med små gaver og oppmerksomheter i hverdagen, så det er gøy å kunne gi litt tilbake... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Her ble det vel akkuart som forventet... Jeg kjøpte en kokebok jeg visste han ønsket seg. Pakket den veldig pent inn og laget et hjertekort med teksten "jeg er glad i deg" Han ble glad for gaven, men lurte på hvorfor han fikk den i dag.... Så da ble det ikke noe på meg i år heller.... men, men hadde heller ingen forventninger om det. Det "kan" jo hende han overrasker en eller annen gang.....???? Jeg hadde heller ingen forventninger, men han gjør så mye annet fint mot seg så det er bare kos å gjøre sånt mot ham, særlig når han overhodet ikke forventet det selv heller. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjøpte et kort i går som bare var så utrolig oss, derfor måtte jeg ha det. Det var alt han fikk. Jeg bakte boller og lagde ekstra god middag, men det var tilfeldig. Han sjekket en uke i forveien om jeg forventet noe i dag, jeg sa at det betyr absolutt ingenting. Vi har uansett en merkedag å feire den 20. februar og da skal vi ut bare oss to 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjøpte et kort i går som bare var så utrolig oss, derfor måtte jeg ha det. Det var alt han fikk. Jeg bakte boller og lagde ekstra god middag, men det var tilfeldig. Han sjekket en uke i forveien om jeg forventet noe i dag, jeg sa at det betyr absolutt ingenting. Vi har uansett en merkedag å feire den 20. februar og da skal vi ut bare oss to ''Vi har uansett en merkedag å feire den 20. februar og da skal vi ut bare oss to :)'' Koselig! Det er ennå en stund til dagen vår, men vi har "helfri" den helga så vi finner vel på noe. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 ''Vi har uansett en merkedag å feire den 20. februar og da skal vi ut bare oss to :)'' Koselig! Det er ennå en stund til dagen vår, men vi har "helfri" den helga så vi finner vel på noe. ) Ja, jeg gleder meg veldig Han har bodd her i 1,5 måned nå, men vi har enda ikke hatt mulighet til å gå ut bare oss to, så det skal bli deilig Dere klarer nok å underholde hverandre en helg, skulle jeg tro Noen ideer til en liten gave, forresten? Vi har ikke flust med penger, så restaurantregningen blir nok "ille nok", men jeg skulle gjerne ha gitt han noe lite og spesielt som minne om denne fine merkedagen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nei. Eller - en e-post eller to, om det teller. 0 Siter
ilaria Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk en roseoppsats og stor hjertekjærlighet på pinne da han kom hjem:) Og nå har jeg nettopp bakt kake og pyntet den med hjerter. Det blir ekstra god middag med litt vin til nå snart. Vi er flinke til å feire valentines. Trenger ikke nødvendigvis kjøpe blomster og kort og slikt, men å ha en ekstra dag i året hvor man feirer parforholdet er ikke meg imot!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk en roseoppsats og stor hjertekjærlighet på pinne da han kom hjem:) Og nå har jeg nettopp bakt kake og pyntet den med hjerter. Det blir ekstra god middag med litt vin til nå snart. Vi er flinke til å feire valentines. Trenger ikke nødvendigvis kjøpe blomster og kort og slikt, men å ha en ekstra dag i året hvor man feirer parforholdet er ikke meg imot!! ''Trenger ikke nødvendigvis kjøpe blomster og kort og slikt, men å ha en ekstra dag i året hvor man feirer parforholdet er ikke meg imot!!'' Enig! Egentlig er jeg helt imot sånne påfunn fra handelsstanden, men jeg er fremdeles så forelsket at jeg synes Valentines dag er bare koooos! ) 0 Siter
Gjest gikk glipp av det Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 ''Trenger ikke nødvendigvis kjøpe blomster og kort og slikt, men å ha en ekstra dag i året hvor man feirer parforholdet er ikke meg imot!!'' Enig! Egentlig er jeg helt imot sånne påfunn fra handelsstanden, men jeg er fremdeles så forelsket at jeg synes Valentines dag er bare koooos! ) Ja, akkurat det har slått meg som litt interessant - mange av de som "boikotter" Halloween med begrunnelsen at det er et handelsstand-påfunn, syns Valentine's Day er både søtt og koselig. 0 Siter
ilaria Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 ''Trenger ikke nødvendigvis kjøpe blomster og kort og slikt, men å ha en ekstra dag i året hvor man feirer parforholdet er ikke meg imot!!'' Enig! Egentlig er jeg helt imot sånne påfunn fra handelsstanden, men jeg er fremdeles så forelsket at jeg synes Valentines dag er bare koooos! ) Nettopp. Og for de som ikke er så flink til å vise kjærlighet ellers i hverdagen må det da være fint å ha en dag i året hvor man kanskje blir oppmuntret og inspirert til å gjøre noe ekstra for sin kjære! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Ja, akkurat det har slått meg som litt interessant - mange av de som "boikotter" Halloween med begrunnelsen at det er et handelsstand-påfunn, syns Valentine's Day er både søtt og koselig. Halloween går jo ut på å gå på dørene iført tildels grusomme kostymer og tigge godterier, eller så finner de på fantestreker. Valentines Dagen er en dag man gjør stas på den man er glad i med kort, godis, en liten presang eller noe godt å spise. Du ser at det er stor forskjell her? 0 Siter
tusseline Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk en bukett med røde roser . Hadde ikke forventet noe, så det var ekstra hyggelig. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Her ble det vel akkuart som forventet... Jeg kjøpte en kokebok jeg visste han ønsket seg. Pakket den veldig pent inn og laget et hjertekort med teksten "jeg er glad i deg" Han ble glad for gaven, men lurte på hvorfor han fikk den i dag.... Så da ble det ikke noe på meg i år heller.... men, men hadde heller ingen forventninger om det. Det "kan" jo hende han overrasker en eller annen gang.....???? Hvis man vil ha hyggelige overraskelser av menn må man hinte litt på forhånd Føre opp "morsdag" i kalenderen og slikt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 mannen min synes ikke noe om sånne dager, men han kom hjem med gave til meg i går da :-) Jeg fikk Rönnish treningstøy, gravidbukse 3/4 ben med sort og rosa t-shirt til, kjempefiiiin :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nei - vi har aldri gjort noe spesielt ut av Valentine-dagen. Synes det er litt teit og kommersielt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nei - vi har aldri gjort noe spesielt ut av Valentine-dagen. Synes det er litt teit og kommersielt. Vi også. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Har hverken fått eller gitt. Syns alle disse amerikansek skikkene er noe stort tull. Jeg gir heller noe en av de 365 andre dagene i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.