Gå til innhold

NHD: Antipsykotika

Gjest Lei av tankekjør

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av tankekjør

Jeg sliter ikke med psykoseproblematikk, men har opplevd at antipsykotika hjelper meg godt siden jeg sliter med angst og mistenksomhet. Nå går jeg på truxal, men får mye apetitt av den og mye vann i kroppen. Har gått opp en del i vekt siden jeg startet på den. Har prøvd abilify men den tålte jeg ikke. Ble ekstremt rastløs, feber og urolighet i kroppen.

Det jeg lurer på, er om du kan anbefale et antipsykotikum som ikke øker apetitten eller fører til oppblåsthet/vann i kroppen. Har hørt at Zeldox ikke øker apetitten, men da jeg sjekket Felleskatalogen sto økt apetitt hos den også oppført.

Jeg håper du har noen nyttige tips til meg. Jeg er utslitt av all angsten og tankekaos; det gjør at jeg ikke klarer å fungere i hverdagen, og jeg ønsker å øke mitt funksjonsnivå, slik at jeg kan nærme meg et "normalt" liv igjen.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299446-nhd-antipsykotika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...