Gå til innhold

søvnløshet nerver dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

Gjest Fredsøker

Hei Jeg er en mann i midten av 30 årene som jobber som stålarbeider jeg sliter med å få en ordentlig struktur på livet mitt. har alltid vert glad i å arbeide. men klarer ikke ligge fra meg arbeidet når jeg er ferdig for dagen. Er stresset å tenker på jobb hele tiden. får på en måte ikke fred før ver jobb er ferdig. har prøvd å la andre overta arbeidsleder rollen min. men klarer ikke gi slipp. jeg tror det faller meg naturlig. jeg er godt likt på arbeidsplassen og har åpen dialog om problemene mine. Jeg er tom for krefter. og har nesten ikke overskudd i fritiden verken til meg selv eller familien min, har store søvn problemer. Er skeptisk til tradisjonelle medisiner. men er åpen for alle muligheter. blir veldig lett mistenksom å irritert. En Veldig ond sirkel. trenge råd og hjelp. Utslitt

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Hvordan fungerer du på jobben, er du like utslitt når du er der også?

Anbefaler deg å snakke med fastlegen din om dette. Det finns god hjelp å få.

Jeg er ingen lege, men jeg tenkte på utbrenthet og/eller depresjon da jeg leste innlegget ditt.

Gjest xbellax

Du må på nytt forsøke å sette grenser. Du må kartlegge, konkret, hva det er du skal gjøre og hva du kan delegere videre til andre; deretter må du stå fast ved det og ikke ta fra dem jobben deres. Ha i bakhodet at det finnes ikke noe verre enn en arbeidsgiver som ikke har tillit til at arbeidstakerene kan utføre jobben de blir satt til å gjøre.

Om ikke du tar deg fri, klarer å koble av, kommer deg vekk fra jobb og senker skuldrene vil du fare rett inn i den berømte veggen. Du er allerede på god vei.

Ta deg helt fri når du har fri og planlegg noe du kan gjøre enten med din familie eller venner, slik at du har noe annet å fokusere på.

Gjest Jente31

Du må på nytt forsøke å sette grenser. Du må kartlegge, konkret, hva det er du skal gjøre og hva du kan delegere videre til andre; deretter må du stå fast ved det og ikke ta fra dem jobben deres. Ha i bakhodet at det finnes ikke noe verre enn en arbeidsgiver som ikke har tillit til at arbeidstakerene kan utføre jobben de blir satt til å gjøre.

Om ikke du tar deg fri, klarer å koble av, kommer deg vekk fra jobb og senker skuldrene vil du fare rett inn i den berømte veggen. Du er allerede på god vei.

Ta deg helt fri når du har fri og planlegg noe du kan gjøre enten med din familie eller venner, slik at du har noe annet å fokusere på.

Kloke ord, bella:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...