Kåre Kruttlapp Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hva skal folket gjøre? Hyttetur,bytur,hjemmekos,jobbe? Jeg har barnefri uke og skal på byen med en kompis og danse,drikke øl,kikke på hunkjønn! Hurra hurra. Er så deilig med helg. Og i tillegg skinner sola også.Nå går det mot vår dere! 0 Siter
Loralei Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 God helg til deg også =) Jeg holder på å lage til selskap, så nå kommer snart familien. I morgen skal jeg i selskap til venner. (mange som har bursdag på samme tid gitt..) Og søndag blir det nok å ligge rett ut =p Ha en flott helg alle sammen =) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hehe skikkelig i stemning forstår jeg Håper du finner noe fint å se på da Her blir det en rolig helg, vi tok litt av forrige.... Skal lage taco her nå og det gleder vi oss til. Ellers så skal min mann og eldste sønn jobbe litt i kveld og i morgen. Koser meg hjemme jeg 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hehe skikkelig i stemning forstår jeg Håper du finner noe fint å se på da Her blir det en rolig helg, vi tok litt av forrige.... Skal lage taco her nå og det gleder vi oss til. Ellers så skal min mann og eldste sønn jobbe litt i kveld og i morgen. Koser meg hjemme jeg Glemte å ønske deg og alle en riktig strålende helg! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Hehe skikkelig i stemning forstår jeg Håper du finner noe fint å se på da Her blir det en rolig helg, vi tok litt av forrige.... Skal lage taco her nå og det gleder vi oss til. Ellers så skal min mann og eldste sønn jobbe litt i kveld og i morgen. Koser meg hjemme jeg Stemingen er til å ta og føle på hver eneste fredag! Da gleder jeg meg stort over mangfoldet i helgen! Ukedagene er også fine men har fredagen som inngangsporten til helgefri.Barnslig? Ja men så er jeg bare slik.Med eller uten unger så ser jeg frem til et par dager fri med samvær av en eller annen art! Man får ikke mer moro enn man lager selv var det en klok man som sa og jeg er helt enig! Og ønsker deg en trivelig helg med familie og barn.Klem får du også fordi du alltid er så fornuftig og real i innleggene dine. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Vinterferie her! Ei uke på fjellstue med lange skiturer, deilig mat, komme til dekket bord, kveldskos ved peisen og kanskje årets første utepils..... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 I kveld blir det stille og rolig..Tv, mat, godis og et deilig bad :0) I morgen tenker jeg vi tar en tur på heia, griller litt og koser oss! På kvelden skal jeg på innflyttningsfest, og senere på byen.Bare jenter, så det blir knall :0) Søndag...får se hvordan været er. Fint vær, blir det vel tur igjen! Orker ikke planlegge alt..Må ha litt frihet ;0) Goood helg Kåre! 0 Siter
Tralla Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Har barnefri og kjæresten er borte på jobb. Så nyter noen dager helt alene. Skal jobbe ekstra nattevakter i helga, så den går nok fort. Deilig å tenke bare på seg selv. God helg! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Helga blir på sofaen, har blitt syk, og jeg skal innlegges på tirsdag så jeg må være på beina til da. Guttungen har omgangsyke enda, sjette dagen nå. Så det blir ikke noen sprell i helga. God helg ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Stemingen er til å ta og føle på hver eneste fredag! Da gleder jeg meg stort over mangfoldet i helgen! Ukedagene er også fine men har fredagen som inngangsporten til helgefri.Barnslig? Ja men så er jeg bare slik.Med eller uten unger så ser jeg frem til et par dager fri med samvær av en eller annen art! Man får ikke mer moro enn man lager selv var det en klok man som sa og jeg er helt enig! Og ønsker deg en trivelig helg med familie og barn.Klem får du også fordi du alltid er så fornuftig og real i innleggene dine. Tusen takk for klemmen Du får en tilbake fordi du virker som en gosselig kar, og du har en stor varm aura i innleggene dine Du er slettes ikke barnslig, bare sulten på livet! Det er fint å se deg her inne. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal bare slappe av hjemme, og rydde litt. Kopimaskinen på biblioteket der jeg må kopiere pensumlitteraturen min for å få lest pensum til neste ukes forelesninger var i ustand da jeg skulle kopiere, så jeg har en lesefri helg uten dårlig samvittighet. Deilig! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Håper du får en fin helg sammen med venner ) Jeg er alene i kveld. Mannen min er på kurs til i morgen. Vi har ikke spesielle planer for helga, men håper været er fint så vi får være litt ute. De to eldste ungene er våkne enda, og de skravler sånn at jeg har problemer med å konsentrere meg om lesing/skriving her inne. *Svett* He he. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig! Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-) Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk for klemmen Du får en tilbake fordi du virker som en gosselig kar, og du har en stor varm aura i innleggene dine Du er slettes ikke barnslig, bare sulten på livet! Det er fint å se deg her inne. Takk "pekkaline" Du har noe "ekstra" mellom ørene som jeg kjenner helt hit! Det går på refleksjoner som du har gitt! Du er våken og sensibel! Vedder på at du liker å danse! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Takk "pekkaline" Du har noe "ekstra" mellom ørene som jeg kjenner helt hit! Det går på refleksjoner som du har gitt! Du er våken og sensibel! Vedder på at du liker å danse! Godmorgen! ? hehe jeg håper at kvelden var vellykket Jada du har rett, jeg liker å danse swing 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Godmorgen! ? hehe jeg håper at kvelden var vellykket Jada du har rett, jeg liker å danse swing God ettermiddag! ja velykket kveld! Lite folk ute men dog morsomt! Swing ja! Da er vi 2 om det! Kjøp en cd med Lois Prima.Ekte 60 og 70 talls swing med storband.Hadde orginalen som David Lee Roth gjorde udødelig "just a gigolo" Og mange andre rasende gode swinglåter. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig! Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-) Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-) Gratulerer med dagen, prust! Hvor mange lys på kaka? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig! Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-) Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-) Gratulerer med dagen, prust! Jeg håper du har en hyggelig dag sammen med familien din. Klem fra 0 Siter
morsan Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig! Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-) Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-) Gratulerer med dagen:-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig! Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-) Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-) Gratulerer med dagen du!! Kanskje jeg og Kåre K skulle tatt en swingdans rundt sofabordet ditt? hAhA. Håper dagen gir deg alt du vil ha og at du får kost deg i bakken i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.