Gå til innhold

mindfulness og depresjon

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har erfaring med mindfulness og depresjon? Eg er deprimert og har meldt meg på eit studie mht mindfulness, og i innledandes runde nå seier dei at eg kanskje ikkje kan delta pga eg er for deprimert!? Eg er ikkje alvorleg deprimert (synest eg), meir medium.

Ganske deprimerandes å vera for deprimert til å delta på noko som ein trur kan vera konstruktivt :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299484-mindfulness-og-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå liker jeg ikke ordet mindfull. Men å være bevist tilstedet krever at man ikke er så voldsomt deprimert slik at man klarer å se konstruktivt på ting.

Det krever mye å være bevist på hva man gjør og tenker.

Håper du finner et behandlingstilbud som passer for deg eller at du får plass på studiet når depresjonen er over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...