Gå til innhold

Finne riktig terapeut

Anbefalte innlegg

Etter mange år i terapi, orker jeg ikke lenger gå til behandlere som ikke greier å hjelpe meg. Jeg er lei av timer hvor man bare pjatter og hvor man egentlig ikke føler at man blir bedre eller kommer noe videre i livet. Men hvordan kan jeg finne mer ut om hva de ulike psykologene/psykiaterne har å tilby for behandling? Nå har jeg bare en lang liste med navn og telefonnummer. Å spørre hver enkelt blir jo litt av en jobb. Noen som vet? Jeg savner mer oversikt for oss pasienter som søker hjelp. Synes vi har krav på å vite hvor man får tak i den hjelpen man trenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299492-finne-riktig-terapeut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange terapeuter har du vært hos ? Jeg spør fordi man ikke kan være blind for at lyst til å skifte terapeut kan være et resultat av årsaken til at du går i terapi .

Jeg har gått til flere og har alltid gått tiden ut. Men problemet er jo at jeg blir ikke kvitt symptomene mine.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...