Gå til innhold

Andre som har slikt forhold til behandler?

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Overgrep? Er ikke det å trekke det litt vel langt?

Mener du i min situasjon eller bibbens situasjon?

I min situasjon var det helt klart et overgrep.

Ut i fra det bibben har fortalt så har terapeuten i beste fall misbrukt hns tillit.

Hvorfor har du problemer med å se dette?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bibben

12

• frosken

1

• mariaflyfly

1

• fiskerinnen

1

Mest aktive i denne tråden

Mener du i min situasjon eller bibbens situasjon?

I min situasjon var det helt klart et overgrep.

Ut i fra det bibben har fortalt så har terapeuten i beste fall misbrukt hns tillit.

Hvorfor har du problemer med å se dette?

Jeg er veldig enig i denne vurderingen din fnugget.

Gjest fnugget

Jeg er veldig enig i denne vurderingen din fnugget.

Nå skal ikke jeg overkjøre deg helt. Det er bare du som innerst inne vet hva dette har gjort/gjør med deg, jeg sier bare hva jeg mener ut i fra egne erfaringer.

Håper virkelig at du med tiden får bearbeidet dette og tør å være åpen om det til behandler. Men nå skal jeg ikke mase mer om det :-)

Nå skal ikke jeg overkjøre deg helt. Det er bare du som innerst inne vet hva dette har gjort/gjør med deg, jeg sier bare hva jeg mener ut i fra egne erfaringer.

Håper virkelig at du med tiden får bearbeidet dette og tør å være åpen om det til behandler. Men nå skal jeg ikke mase mer om det :-)

Bare hyggelig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...