Gjest fnugget Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Overgrep? Er ikke det å trekke det litt vel langt? Mener du i min situasjon eller bibbens situasjon? I min situasjon var det helt klart et overgrep. Ut i fra det bibben har fortalt så har terapeuten i beste fall misbrukt hns tillit. Hvorfor har du problemer med å se dette? 0 Siter
bibben Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Mener du i min situasjon eller bibbens situasjon? I min situasjon var det helt klart et overgrep. Ut i fra det bibben har fortalt så har terapeuten i beste fall misbrukt hns tillit. Hvorfor har du problemer med å se dette? Jeg er veldig enig i denne vurderingen din fnugget. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er veldig enig i denne vurderingen din fnugget. Nå skal ikke jeg overkjøre deg helt. Det er bare du som innerst inne vet hva dette har gjort/gjør med deg, jeg sier bare hva jeg mener ut i fra egne erfaringer. Håper virkelig at du med tiden får bearbeidet dette og tør å være åpen om det til behandler. Men nå skal jeg ikke mase mer om det :-) 0 Siter
bibben Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Nå skal ikke jeg overkjøre deg helt. Det er bare du som innerst inne vet hva dette har gjort/gjør med deg, jeg sier bare hva jeg mener ut i fra egne erfaringer. Håper virkelig at du med tiden får bearbeidet dette og tør å være åpen om det til behandler. Men nå skal jeg ikke mase mer om det :-) Bare hyggelig ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.