Gjest tube Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor mye skal man gå å tenke på andre,bruke tid på å tenke på alt man har gjort og sagt,såret andre,til tider hyler og skriker uten å skjønne helt hvorfor.Jeg har aldri ment å såre noen,går hver dag å tenker at jeg har vært en dårlig person men jeg vet innerst inne at jeg vil egentlig bare det beste for andre.Men av og til tar bare alt annet overhånd,andre får gjennomgå for min usikkerhet,mitt dårlige selvbilde og tankene om at andre må tro jeg er gal.noen venner jeg har mistet pga mine svingninger.kjenner jeg at jeg har det bra en dag kommer de dårlige tankene snikende selvom jeg prøver å gjøre ting for å unngå dette.samtidig tenker jeg at jeg vil bare være snill mot andre,vite at andre har det bra.men må vel prøve å hanskes med det,ikke alltid like lett men vet også at andre sliter med sitt og har vonde tanker de også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299586-m%C3%A5-bare-skrive/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.