Gjest skjøra1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei...NHD.. Jeg klarer ikke skrive så mye....er så deprimert at jeg har vært inne på tanken med å ta livet mitt...at det er like greit!!! Jeg er over 30 år å er singel. å kommer alltid å forbli det. For jeg tørr ikke gå på date...jeg sliter med angst ellers også...men er egentlig utadvent å veldig sosial. Å hvis jeg først blir forelsket blir jeg voldsomt "in love" mister kontrollen å blir helt nervevrak nermest. Å nå har en jeg har likt lenge som jeg vet er den rette for meg....oppdaget meg også, jeg er en søt jente...å han han har prøvd rimelig hardt å bli nermere kjent med meg...men jeg bare avviser å later som jeg ikke er interresert og sa til slutt at jeg ikke ville involvere meg! Å da tok han hintet å stakk.....Å borte er han!!!!! Nå er det 2 mnd siden... Å jeg tenker bare på han nå er det jeg som må ta kontakt å si hva jeg føler, karnskje er han fortsatt villig??? Men jeg tørr ikke , men jeg må ellers kommer jeg rett å slett ikke videre!! Jeg får 120 i puls bare jeg vurderer å ringe... å er redd jeg ville blitt helt stum eller ikke få frem et ord hvis jeg hadde ringt...så ille er det! Derfor er jeg helt knust ved tanken på å aldri se han igjenn!!! Så spørsmål til NHD eller andre ..Finnes det noe medikament som fjerner all angst som ikke sløver ned. Jeg vet det er noe som blir gitt til folk som skal kjøre opp eller prestere noe som de blir nervøs for. Hadde også vært veldig glad om noen hadde hatt noe råd om hva jeg burde gjøre i denne situasjonen. Har prøvd sipramil tidligere å sipralex der fungerer ikke særlig bra...blir veldig trøtt av de.. Vennelig hilsen anonym jente 32 år. Prøver å lage avsnitt her med det går visst ikke!!! sorry! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299724-knust/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.