Gå til innhold

Toppløs...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

7

• trollemor;o)

6

• adelie

5

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Estetisk er det penest med full bikini, eller splitter naken.

Sånn ellers, syntes jeg det var greiere med toppløs før jeg hadde ammet en hel masse. Av en eller annen grunn er puppene mine mer private nå liskom.

Skrevet

Estetisk er det penest med full bikini, eller splitter naken.

Sånn ellers, syntes jeg det var greiere med toppløs før jeg hadde ammet en hel masse. Av en eller annen grunn er puppene mine mer private nå liskom.

Men synes du det er diskriminering?

Skrevet

Jeg synes det er mest diskriminerende hvis jeg ikke kan gjøre som jeg selv vil . Jeg har sola meg toppløs siden jeg var 20 , så hvis jeg ikke kan det pga. noen regler noen har laget synes jeg det er diskriminerende . Jeg tror også at mine pupper hadde føltes mere private hvis de ikke var like brune som resten av kroppen . Når jeg er på badeanstalter føles det ikke naturlig for meg å være toppløs så da har jeg overdelen på .

Skrevet

Det mest "toppløse" med den artikkelen var at kvinnegruppa Ottar (litt av et navn på ei kvinnegruppe forresten) støtter forslaget, her har de nok vært litt "løse" i toppen...

Skrevet

I en svømmehall/badeland så er det greiest med bikini/badedrakt for damene synes jeg.

Men derimot langs strender og på holmer i det fri, hvorfor ikke? Jeg har vært gallionsfigur på båten jeg ;) Men det er en stund siden......... Det er vel en trend det nå at man skal være toppløs igjen, er det ikke? Det går i bølger som alt annet.

Annonse

Skrevet

I en svømmehall/badeland så er det greiest med bikini/badedrakt for damene synes jeg.

Men derimot langs strender og på holmer i det fri, hvorfor ikke? Jeg har vært gallionsfigur på båten jeg ;) Men det er en stund siden......... Det er vel en trend det nå at man skal være toppløs igjen, er det ikke? Det går i bølger som alt annet.

Tror det er litt mote igjen ja.

Enig i at det passer best med overdel i svømmehaller ol, men ute på sommeren, da må de løs ;0)

Stygt med hvite pupper ...

Skrevet

Det mest "toppløse" med den artikkelen var at kvinnegruppa Ottar (litt av et navn på ei kvinnegruppe forresten) støtter forslaget, her har de nok vært litt "løse" i toppen...

Er denne likestillinga vett du ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

I svoemmehaller boer man ha paa seg en overdel synes jeg, men paa stranda er det annerledes liksom...Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-)

Jeg soler meg og bader topploes paa stranda, men foeler meg veldig naken da. Hadde vi vaert sammen med venner /kompiser hadde jeg brukt overdel.... Mange som gjoer det her :-)

Skrevet

Tror det er litt mote igjen ja.

Enig i at det passer best med overdel i svømmehaller ol, men ute på sommeren, da må de løs ;0)

Stygt med hvite pupper ...

spøkelser kaller jeg dem da ;)

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er diskriminering. Det er mer 'anstendig' å ha overdel på. Puppene er en del av sexualtiten vår selv om det ikke er selve kjønnsorganet.

Men at vi kan gjøre som vi vil på rimelig avstand fra andre, det synes jeg. Men bukseløse får vi visst ikke være.

Skrevet

Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede :) Nesten så man kunne sittet toppløs ;)

Skrevet

Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?!

Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!?

Annonse

Skrevet

Jeg synes alle som ønsker det bør få lov til å bade toppløs, enten det er i basseng eller ute. Men jeg tviler på at det ville bli særlig mange toppløse å se innendørs. Bruker ikke de aller fleste hel badedrakt i bassenget, da?

På stranden soler jeg meg nesten alltid toppløs, men som regel tar jeg på meg overdel når jeg skal ut i vannet. Egentlig ganske bakvendt, men jeg er litt sjenert under vassing ut i og opp av vannet.

Skrevet

Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede :) Nesten så man kunne sittet toppløs ;)

Det må ha vært inni termometeret ditt, vel?!? Det er jo rene drivhuset.

fei1365380229
Skrevet

Syns faktisk ikke det er fint verken på strand eller i basseng. Jeg syns det er penest med toppen på.

Skrevet

Det må ha vært inni termometeret ditt, vel?!? Det er jo rene drivhuset.

Nei. Akkurat nå er det 13 i skyggen og 20 i sola. Fikk besøk av nabo, koselig. Så da har jeg sittet ute i 2,5 timer ca. Men jeg forstår at du tviler, det er langt fra normalt på denne årstiden.

Skrevet

Slipp fangene fri, det er vår ;0)

Kjempe deilig ute i dag!

Deilig å kunne sette dører og vinduer opp, uten å fryse ihjel...

Nå er det ikke lenge før jeg står på hodet i hagen! :0)

Skrevet

I svoemmehaller boer man ha paa seg en overdel synes jeg, men paa stranda er det annerledes liksom...Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-)

Jeg soler meg og bader topploes paa stranda, men foeler meg veldig naken da. Hadde vi vaert sammen med venner /kompiser hadde jeg brukt overdel.... Mange som gjoer det her :-)

"Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-)"

Veldig enig!!!

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er diskriminering. Det er mer 'anstendig' å ha overdel på. Puppene er en del av sexualtiten vår selv om det ikke er selve kjønnsorganet.

Men at vi kan gjøre som vi vil på rimelig avstand fra andre, det synes jeg. Men bukseløse får vi visst ikke være.

Jeg synes heller ikke det er diskriminering.

Ute i det fri, bør man kunne gå som man vil.

Ingenting er som å gå naken om sommeren :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...