Gjest mora2 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Vært på sørlandsbadet i dag, kjempe deilig. Vet ikke om jeg kunne tenkt meg bade toppløs.... http://www.nettavisen.no/yeye/aktuelt/article1611337.ece Hva mener dere? 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Estetisk er det penest med full bikini, eller splitter naken. Sånn ellers, syntes jeg det var greiere med toppløs før jeg hadde ammet en hel masse. Av en eller annen grunn er puppene mine mer private nå liskom. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Estetisk er det penest med full bikini, eller splitter naken. Sånn ellers, syntes jeg det var greiere med toppløs før jeg hadde ammet en hel masse. Av en eller annen grunn er puppene mine mer private nå liskom. Men synes du det er diskriminering? 0 Siter
fiskerinnen Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Men synes du det er diskriminering? Jeg synes det er mest diskriminerende hvis jeg ikke kan gjøre som jeg selv vil . Jeg har sola meg toppløs siden jeg var 20 , så hvis jeg ikke kan det pga. noen regler noen har laget synes jeg det er diskriminerende . Jeg tror også at mine pupper hadde føltes mere private hvis de ikke var like brune som resten av kroppen . Når jeg er på badeanstalter føles det ikke naturlig for meg å være toppløs så da har jeg overdelen på . 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Det mest "toppløse" med den artikkelen var at kvinnegruppa Ottar (litt av et navn på ei kvinnegruppe forresten) støtter forslaget, her har de nok vært litt "løse" i toppen... 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 I en svømmehall/badeland så er det greiest med bikini/badedrakt for damene synes jeg. Men derimot langs strender og på holmer i det fri, hvorfor ikke? Jeg har vært gallionsfigur på båten jeg Men det er en stund siden......... Det er vel en trend det nå at man skal være toppløs igjen, er det ikke? Det går i bølger som alt annet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 I en svømmehall/badeland så er det greiest med bikini/badedrakt for damene synes jeg. Men derimot langs strender og på holmer i det fri, hvorfor ikke? Jeg har vært gallionsfigur på båten jeg Men det er en stund siden......... Det er vel en trend det nå at man skal være toppløs igjen, er det ikke? Det går i bølger som alt annet. Tror det er litt mote igjen ja. Enig i at det passer best med overdel i svømmehaller ol, men ute på sommeren, da må de løs ;0) Stygt med hvite pupper ... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Det mest "toppløse" med den artikkelen var at kvinnegruppa Ottar (litt av et navn på ei kvinnegruppe forresten) støtter forslaget, her har de nok vært litt "løse" i toppen... Er denne likestillinga vett du ;0) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 I svoemmehaller boer man ha paa seg en overdel synes jeg, men paa stranda er det annerledes liksom...Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-) Jeg soler meg og bader topploes paa stranda, men foeler meg veldig naken da. Hadde vi vaert sammen med venner /kompiser hadde jeg brukt overdel.... Mange som gjoer det her :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Tror det er litt mote igjen ja. Enig i at det passer best med overdel i svømmehaller ol, men ute på sommeren, da må de løs ;0) Stygt med hvite pupper ... spøkelser kaller jeg dem da 0 Siter
adelie Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Men synes du det er diskriminering? Nei jeg synes ikke det er diskriminering. Det er mer 'anstendig' å ha overdel på. Puppene er en del av sexualtiten vår selv om det ikke er selve kjønnsorganet. Men at vi kan gjøre som vi vil på rimelig avstand fra andre, det synes jeg. Men bukseløse får vi visst ikke være. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede Nesten så man kunne sittet toppløs 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?! Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!? 0 Siter
Babette Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes alle som ønsker det bør få lov til å bade toppløs, enten det er i basseng eller ute. Men jeg tviler på at det ville bli særlig mange toppløse å se innendørs. Bruker ikke de aller fleste hel badedrakt i bassenget, da? På stranden soler jeg meg nesten alltid toppløs, men som regel tar jeg på meg overdel når jeg skal ut i vannet. Egentlig ganske bakvendt, men jeg er litt sjenert under vassing ut i og opp av vannet. 0 Siter
adelie Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede Nesten så man kunne sittet toppløs Det må ha vært inni termometeret ditt, vel?!? Det er jo rene drivhuset. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Syns faktisk ikke det er fint verken på strand eller i basseng. Jeg syns det er penest med toppen på. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Det må ha vært inni termometeret ditt, vel?!? Det er jo rene drivhuset. Nei. Akkurat nå er det 13 i skyggen og 20 i sola. Fikk besøk av nabo, koselig. Så da har jeg sittet ute i 2,5 timer ca. Men jeg forstår at du tviler, det er langt fra normalt på denne årstiden. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede Nesten så man kunne sittet toppløs Slipp fangene fri, det er vår ;0) Kjempe deilig ute i dag! Deilig å kunne sette dører og vinduer opp, uten å fryse ihjel... Nå er det ikke lenge før jeg står på hodet i hagen! :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 I svoemmehaller boer man ha paa seg en overdel synes jeg, men paa stranda er det annerledes liksom...Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-) Jeg soler meg og bader topploes paa stranda, men foeler meg veldig naken da. Hadde vi vaert sammen med venner /kompiser hadde jeg brukt overdel.... Mange som gjoer det her :-) "Og saa er det jo finere med brune pupper, og du slipper jo dette stygge skillet naar du er ute i sola :-)" Veldig enig!!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Nei jeg synes ikke det er diskriminering. Det er mer 'anstendig' å ha overdel på. Puppene er en del av sexualtiten vår selv om det ikke er selve kjønnsorganet. Men at vi kan gjøre som vi vil på rimelig avstand fra andre, det synes jeg. Men bukseløse får vi visst ikke være. Jeg synes heller ikke det er diskriminering. Ute i det fri, bør man kunne gå som man vil. Ingenting er som å gå naken om sommeren :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.