Gå til innhold

Hjelp meg, jeg føler meg alene!!! =(


Gjest litt forbannet, og trist.... =(

Anbefalte innlegg

Gjest litt forbannet, og trist.... =(

Jeg er ei jente på 20 år, som har vært igjennom et helvete av et liv. Jeg ble første gang misbrukt av en nabomann da jeg var kun 3-4 år gammel. han tok på meg, og misbrukte meg seksuelt.... flere ganger. Det hele varte i flere år, og jeg følte meg mer og mer som en verdiløs skapning som bare gikk rundt der på to bein. Mamma og pappa var det ingen støtte i... de har aldri villet høre på meg, og vil heller ikke nå ta del i mitt liv. Naboen har klart å ødelegge meg, jeg har måttet jobbe hardt for å komme meg på beina igjen. I dag er han 60 år gammel, og jeg er 20 år. Jeg klarer sånn noen lunde å leve et normalt liv. jeg jobber, har fått kjæreste osv. men alt har vært og er et slit, og jeg har vært sååååå redd.... Jeg har bært på tingene helt, helt alene. Først nå har jeg klart å ta det opp, og gå til sak mot han. I disse dager skulle rettsaken komet opp, hvis ikke overgriperen hadde blitt syk. Nå ligger han på sykehuset, og er dødssyk. Hvorfor skjer dette, og hvordan kunne dette skje. først nå har jeg orket å ta et oppgjrø med det, og så skal han klare å komme seg unna med det. han fortjener ikke å dø uten å ha fått en dom i hvertfall....... Hver dag er et mareritt igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kokkomalene

Uff, ja det må være slitsomt, og ikke minst veeeeeldig frustrerende.... =( du er tøff, og det er dessverre ikke noe du kan gjøre med situasjonen slik som den er nå... du har tatt skrittet helt ut, og du må være kjempe stolt av deg selv. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da jeg leste innlegget ditt,følte jeg trang til å sende deg noen ord.Det gjør meg vondt å lese slike historier.Du er tøff som tok tak i det,selv om det kanskje er for sent å få han dømt.Det krever styrke og mot til det du har gjort.Jeg tviler sterkt på at vedkommende får det godt der han havner!

Ta imot all den hjelp du kan få,slik at du kan komme videre.Ønsker deg lykke til,og aldri glem at du er verdifull!

Hilsen 3 barnsmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...