Gå til innhold

angst?

Gjest misssnartgift

Anbefalte innlegg

Gjest misssnartgift

jeg er trøtt heeele tiden, har ofte en ekkel flelse i kroppen av angs på en måte, har humørsvigninger til 1000 å på en måte ett lite pustebesvær, klomp i halsen ofte å følelsen av at jeg ikke er ett bra menneske. tar lett til tårene når jeg er alene, men vansker for å åpne meg for andre for er redd for at di skal syns at jeg er rar å sånt. jeg skal gifte meg til sommeren med den hærligste mannen som jeg er så uffateli gla i så egentli skulle jeg bare hatt det bra.. jeg jobber ikke per i dag å vet at det kan være en årsak, men det er mer til det... får ikke sove om natta nesten å når jeg sover så sover jeg leeeeeenge for er så utmattet,, hva kan dette være.. hva skal jeg gjøre for å få det bedre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299805-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det kan være angst og det i kombinasjon med at du ikke har noe som aktiviserer deg - gjør at du får for mye tid til og tenke og fokusere på alt som foregår i deg selv. Kan du ikke jobbe? Eller er du arbeidsledig? Tror du hadde hatt godt av og drive med noe som flytter fokus utover.

Og ikke minst komme inn i en rytme. Du sover lite eller ingenting og natten - og sover lenge når du først sover - da antar jeg at du sover på dagene. Da får du selvfølgelig ikke sove om natten.

Frisk luft, godt kosthold, fysisk aktivitet og en jobb kan nok gjøre underverker.

Klarer du ikke og få endret dette på noen måte uten hjelp til det - konsulter lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299805-angst/#findComment-2425021
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...