Gå til innhold

Hvordan utføre selvlobotomering?

Anbefalte innlegg

Gjest Rankelaren
Skrevet

Jeg har gitt opp SSRI og ønsker nå en mer effektiv metode for å slippe tankekjøret. Har lest at lobotomering er effektivt og ønsker å foreta det på meg selv. Råd og tips mottas med takk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mot tankekjør vil nok beskjedne doser antipsykotika være bedre enn SSRI.

Lobotomering er lengre ut i rekken av tiltak.

Skrevet

Grandonkelen min var et av de første ofrene for lobotomering i Norge. Han skulle du sett, gitt. Satt og rugga og rugga i stolen, sikla og lo dumt.

God fornøyelse.

Skrevet

Husk å bruke sterilt instrument!

Men seriøst, AP hjelper mot tankekjør. Noen ganger må man ha både AP og AD også. Jeg feks har det.

Skrevet

Jeg gikk seriøst rundt og vurderte djevelutdrivelse men nå holder jeg hardt rundt AP medisinene mine. De gjør underverker for meg.

Skrevet

Jeg gikk seriøst rundt og vurderte djevelutdrivelse men nå holder jeg hardt rundt AP medisinene mine. De gjør underverker for meg.

På hvilken måte hjelper de deg? Gjør de deg mer aktiv og mindre grublete?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...