Gjest Rankelaren Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har gitt opp SSRI og ønsker nå en mer effektiv metode for å slippe tankekjøret. Har lest at lobotomering er effektivt og ønsker å foreta det på meg selv. Råd og tips mottas med takk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Mot tankekjør vil nok beskjedne doser antipsykotika være bedre enn SSRI. Lobotomering er lengre ut i rekken av tiltak. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Mot tankekjør vil nok beskjedne doser antipsykotika være bedre enn SSRI. Lobotomering er lengre ut i rekken av tiltak. Grandonkelen min var et av de første ofrene for lobotomering i Norge. Han skulle du sett, gitt. Satt og rugga og rugga i stolen, sikla og lo dumt. God fornøyelse. 0 Siter
serenity777 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Husk å bruke sterilt instrument! Men seriøst, AP hjelper mot tankekjør. Noen ganger må man ha både AP og AD også. Jeg feks har det. 0 Siter
Montmartre Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Mot tankekjør vil nok beskjedne doser antipsykotika være bedre enn SSRI. Lobotomering er lengre ut i rekken av tiltak. Jeg gikk seriøst rundt og vurderte djevelutdrivelse men nå holder jeg hardt rundt AP medisinene mine. De gjør underverker for meg. 0 Siter
tjohei Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg gikk seriøst rundt og vurderte djevelutdrivelse men nå holder jeg hardt rundt AP medisinene mine. De gjør underverker for meg. På hvilken måte hjelper de deg? Gjør de deg mer aktiv og mindre grublete? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.