Gjest I seriøs sexdvale Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg begynte på Efexor, 75 mg, for 3 år siden pga GAD. Det funket supert mot angsten, men har tatt fra meg mye av sexlysten, og spesielt påvirket evnen til å få orgasme (får ikke til verken med eller uten partner). Jeg har prioritert å være angstfri fremfor å ha mye sex med mannen min, og regnet med at jeg kunne trappe ned medisiner etterhvert. Pga en del spesielle forhold, har jeg nå i stedet måtte øke dosen til 150 mg. Og nå har ALL sexlyst forsvunnet. Jeg synes det er fortvila akkurat nå! Jeg har så lyst til å ha det gamle, gode sex-livet vi hadde før jeg begynte på medisiner, men nå er det helt håpløst. Og jeg ser ingen mulighet for å slutte med medisiner, i alle fall ikke det nærmeste året. Går det an å bytte medisin? Hva kan funke like bra mot angst, men uten å påvirke lysten til de grader? Må jeg trappe ned Efexor først? Jeg vet at det kan bli et helvete, siden det er pyton bare etter to dager. Erfarte det en gang jeg var på reise og hadde glemt medisinene. Det var ikke bra! Noen som vet? Stakkars mannen min! Han er så snill og tålmodig, men nå synes jeg han fortjener bedre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299909-lei-manglende-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.