Gå til innhold

Føler jeg har lite og komme med i psyk.timer

Anbefalte innlegg

Det er liksom meningen at JEG skal stå for mesteparten av pratingen i psykiatri timen. Psykoterapi, whatever that is--

Hvordan gjør man det da, når jeg skal si noe, det er bare ingenting der, det er TOMT, BLANK virkelig, jeg føler meg dum.

Det blir lange pauser.. det er meningen at jeg skal fylle opp pausene tror jeg..

men det morsomme er at JEG avbryter han når han snakker... hehehe... han fortsetter og prate, så vi snakker litt på likt.. også blir det HELT stille igjen, når begge slutter sammtidig. hehe :D

gruer meg til og starte og skrive...

Fortsetter under...

Gjest skriv ned

Jeg prater heller ikke noe særlig i timene, men har lært at jeg skal skrive ned stikkord mellom timene på ting jeg ønsker å si noe om.

Du kan f.eks. notere litt om hvordan du har det, om sosiale situasjoner og hvordan du takler det, eller andre ting du har opplevd eller tenkt på siden sist.

Fort deg å noter når tanken er der så glemmer du det ikke.

Jeg har det motsatte problemet. Jeg prater og prater, og han nikker og sier ja, ja, ja...

Jeg presenterer muligens ikke problemet godt nok for han, noe som kanskje er problemet ditt også? Det er jo en annen person som sitter der, så man bør kanskje klargjøre hva man mener, jeg vet ikke. Psykoterapi er vanskelige greier, og jeg har det så fryktelig travelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...