Gå til innhold

Artig fredagskveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knut var en forsiktig liten mann, men en dyktig ingeniør.

Han hadde nettopp fått seg jobb i det amerikanske oljeselskapet Texaco, og ble sendt på opplæring ved hovedkontoret i Houston. En dag var Knut i ferd med å ta heisen ned fra 135. etasje. Heisen stoppet i 120., og en kjempestor neger kom inn i heisen.

- Hei, sier negeren. - 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

Knut besvimer. Negeren rister i ham og får ham til å våkne.

- Hva er i veien med deg? spør negeren.

- Unnskyld, men hva var det du sa? spør Knut skjelvende.

- 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

- Takk og lov, sier Knut, - jeg trodde du sa "Turn around".

*lol* morsomt!! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk denne på sms her en dag:

Før i tiden måtte man åpne trusa for å finne rumpa. I dag må man åpne rumpa for å finne trusa ;)

Haha, og jeg har lagt på meg og må gå fra stringtruse til bredbånd. -er også en som går :)

Skrevet

''Har en nevø som var med sin mor på badet. Hun har en litt stor rumpe, og plutselig tak pjokken tak i rumpeballene,drar de fra hverandre, og sier :"Men mamma, hva er det du har inni fua?"''

He he, godt spørsmål fra en liten pjokk ;)

He, he , jepp, han kunne ikke forstå hvorfor trusen var laaangt inni der..He, he..

Skrevet

"ler" ser det for meg!!! "HOOHOOHOO" Vel 3 karer skulle gå lenge og langt for å sanke kyr og kom til en hytte på heia og bestemte seg for å overnatte der! De spiste og fyrte på peisen + en og annen dram gikk også ned.De ble rimelig påseila alle tre før de gikk til sengs i en kjempesvær seng hvor alle 3 la seg nakne!

På morgen kvisten sier han som lå ytterst til høyre at:Åssen har dere drømt a gutta? Jeg drømte at en smellvakker dame tok tak i rekkerten min og lot den ikke være ifred hverken opp eller ned.

Merkelig sier han ytterst til venstre! Jeg hadde samme drømmen!

men du da sa begge to til han som lå i midten! hva slags drøm har du hatt??

jeg har hatt et jævelig mareritt gutta! Dere må tro meg når jeg sier at drømte at jeg var på skitur over hardangervidda med for korte staver!!!!!!!!!!!

*LOL*

Den funker i kveld også tydeligvis, den hytteturen er eg glad eg ikkje var med på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...