Gå til innhold

Gruppe.....


Gjest GamleBarbie

Anbefalte innlegg

Gjest GamleBarbie

Hei.

Jeg har startet en gruppe for dere som kanskje trenger noen å snakke med. Dette er en hjelp til selvhjelpgruppe, og den vil bestå av jenter og gutter som har vært gjennom vonde ting, som overgrep.

Om dere føler at dere tør, så er dere velkomne til å komme inn. Det er så at det bare er et par små regler der. Ingen får lov å si vonde ting til noen andre i gruppa, og de som er der må være klar over at det som blir sagt der, BLIR der.

Ville bare si det..:-)

PS: Sør, du vet jo hvem jeg er, så om du vil hoppe inn også, blir jeg veldig glad for det. Siste gruppen jeg hadde, var meget vellykket, men ble lagt ned da det var lite aktivitet der. Og om Sør blir med, (dere kjenner sikkert Sør, som er den beste i verden her), så kanskje dere føler at dere er mer sikre?

Uansett, jeg legger ut adr her. Gruppen vil starte for fullt om ca 3 uker, siden jeg blir borte en stund, men.....jeg vil være her etter det.

God klem til dere som kjenner og husker meg, OG til dere andre..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...