Gå til innhold

opplever virkeligheten som diffus/uklår.

Anbefalte innlegg

Gjest m-32-76

Jeg har siden 15 årsalderen opplevd virkeligheten som diffus eller uklår. Det er ikke syn og hørsel som er uklårt, men det er mer som en tåke rundt hjernen. Føler meg kansje litt distansert fra virkeligheten. litt vanskelig å forklare helt nøyaktig. Jeg har opplevd depresjoner, og har sosialangst. har et litt kaotisk hode. (har en ADD diagnose) Det kan jo minne om dissosiativ lidelse, eller post-traumatisk stress, men jeg har ikke opplevd de store traumene, men angsten min har til tider skapt følelse av katastrofe og vedvarende bekymring. Er det en sammenheng i dette, og den diffusheten i hodet? noen som vet hva jeg mener?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...