Orio Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Er hjemme på perm, skal bli deilig å sove i min egen seng. Det er lenge siden sist. Det ser ut til at innleggelsen blir lenger enn jeg regnet med, men jeg prøver å være fornuftig og lytte til de rådene jeg får. Ville bare stikke hodet innom og si at det fortsatt er liv i meg, og sørge for at dere ikke glemmer meg helt. :- ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 ''...og sørge for at dere ikke glemmer meg helt. :- )'' Det skal vel litt til, du har nå ikkje akkurat vært "usynlig" her på DOL i perioder. :-) Ta den tiden du trenger for å bli frisk, bli så lenge du kan/føler behov for! Ønsker deg god bedring, og kos deg med skrittelleren... mvh 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hei Orio! Vil ønske deg fortsatt god bedring og lykke til med videre behandling, går nok bra skal du se:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi kommer ikke til å glemme deg, Orio Det er kjempeflott at du nå får hjelp slik at du kanskje kan bli frisk igjen!! Veldig bra at du velger å følge de rådene du får:) Ta den tida du trenger, så er du velkommen tilbake når du er klar for det:) *klem* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Så fint at du får god hjelp,lykke til videre : ) 0 Siter
Cilien Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Så bra:) Håper det går framover etterhvert med deg. 0 Siter
muskath Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Så fint at det går bedre med deg. Ønsker deg lykke til og fortsatt god bedring! 0 Siter
leda Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Godt å høre at du forhåpentligvis får den hjelpen du trenger. Lykke til videre :-) 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Lurt at du prøver å være tålmodig og lytte til rådene du får. Ønsker deg god bedring :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.