Gå til innhold

Hvordan slappe av, glemme...

Anbefalte innlegg

Gjest Nina -81

Hei! Eg veit ikkje kor å begynne, føler meg utruleg frustrert her og no. Eg klarar ikke slappe av, tenker på alt og ingenting det meste av tiden. Har en tendens til å fokusere på det negative i saker og ting, spesielt i det siste. Har skilte foreldre, og har slitt med ting derfra. Med nye "familiemedlemmer", er det mykje som ikke er på plass, som skurrer. Hvordanforholde seg til nye medlemmer i familien, når forholdet til familien ikke er som det skal? Hvordan "glemme" saker og ting? Den minste ting kan kverne rundt i hodet flere dager, analyseres opp og i mente. Hvordan kan eg få eit meir avslappa forhold til ting? Prøver å la vær å tenke, men det er lettere sagt enn gjort... Blir lett oppgitt og irritert over ting som kollegaer og andre gjør eller seier, liker ikke meg selv sånn som dette. Klarer ikke stole på folk lenger, og trur alle har ein baktanke med det dei seier. Eg veit eg kan vere ein god person, eg ER ein god person, men har vansker for å sjå det no. Vil så gjerne tilbake til den gamle meg, men vit ikke hvordan... noen tips på vegen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300142-hvordan-slappe-av-glemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...