Gå til innhold

Borderline vrs bipolar

Anbefalte innlegg

Gjest tross alt heldig?

Jeg sliter med borderline.Har vært frustrert mange ganger fordi det ikke finnes noen medisiner som kurerer det.Prøvd mye men kan bare dempe symptomer.Beklaget min nød til en psykiater og sa jeg heller ville ha vært bipolar.Men hun sa det kunne jeg være glad for jeg ikke var.En bipolar blamerer seg selv i mye større grad enn du noengang har gjort,sa hun.Hva ligger i dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300150-borderline-vrs-bipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tross alt heldig?

Når vi kommer ut av episodene og ser tilbake på hva vi har gjort vil vi dø av skam og anger. Og det er det mange som gjør også, av selvmord.

Du skal være glad du slipper å ha bipolar lidelse.

funker det som om man har vært i en slags rus, eller noe?Og får en slags fylleangst etterpå som kanskje er verre enn fylleangst?gjort ting jeg ikke er stolt av sjølv,men har liksom likevel vært ved mine fulle fem.Og lært av det.Må være forferdelig å være bipolar,du har min fulle medfølelse.

Annonse

Gjest tross alt heldig?

Det er fullt mulig å bli frisk med langvarig terapi og stor innsats fra din side. Det har også NHD sagt her flere ganger.

Oki, takk for svar.Har vel hørt det jeg og,men har også hørt mange sier det skal være veldig vanskelig å bli kvitt.Men jeg tror jeg klarer det nok.

Gjest solfnugg

Oki, takk for svar.Har vel hørt det jeg og,men har også hørt mange sier det skal være veldig vanskelig å bli kvitt.Men jeg tror jeg klarer det nok.

Å være ærlig i terapien er svært viktig. På den måten kan du komme deg videre i livet. Ønsker deg lykke til!

funker det som om man har vært i en slags rus, eller noe?Og får en slags fylleangst etterpå som kanskje er verre enn fylleangst?gjort ting jeg ikke er stolt av sjølv,men har liksom likevel vært ved mine fulle fem.Og lært av det.Må være forferdelig å være bipolar,du har min fulle medfølelse.

Ja, du er inne på noe...bare at det er mye verre og vare i månedsvis.

Ønsker deg masse lykke til :) Sats alt du har på terapien :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...