Gå til innhold

Hjelp...

Gjest grååååter

Anbefalte innlegg

Gjest grååååter
Skrevet

Sitter her nå å skjelver så kraftig på hendene at jeg nesten ikke klarer å skrive en gang. Ikke klarer jeg å gå på butikken i mogen skulle jeg til frisøren men måtte ringe å avbestille.... Jeg orker ikke dusje ,kle på meg klarer ikke se meg i speilet spiser så vidt å sover ikke. Skulle begynne å jobbe nå men backer ut!!!!! Jeg vil dø nå!!! Jeg har jobbet såååå hardt!!! For å komme meg på beina Sååååå Hardt!! Å hadde kommet så vanvittig langt, allt var nesten bra... Jeg har sliti i mange år nå 4 år, med utmattelse,depresjon, angst...... Men for noen mnd siden begynnte det å gå litt bedere faktisk, fikk kontakt med gammle venner å kom meg mere ut..... Å så traff jeg en jeg virkelig har vært betatt av i flere år, men har jo vært så syk at jeg ikke har vurdert det en gang. Så kommer han rett bort til meg å sier....Hvor har du vært i hele mitt liv...du er jo nydelig! Jeg blir veeeldig glad! Han får mitt tlf....å han har sent så mange nydelige meldinger at jeg er nesten ikke kan tro det! Men jeg blir liiivred........å derfor gir jeg lite tilbake.... så blir det naturlig litt mindere å mindere ettersom ukene 2 mnd går......... Men på denne tiden har jeg fått meg jobb.. gjort mye i leiligheten...begynnt å trene ovs Fått meg et liv sånn at jeg skal passe sammend han! Men i parr uker nå har det vært stille...å jeg har heller ikke tatt kontakt...bare jobbet med meg selv.....Tenkte at han er der...! Å så fikke jeg høre ...at han nå hadde truffet en annen jente!! Jeg har heller ikke hørt noe på noen uker... så det stemmer nok!!!! Å jeg tror de skal på ferie å... Å nå sier veninnene mine at det er stykt av men å blande meg bort i de.....da viser jeg ikke respekt å da kan han syntes dårlig om meg ! Å nå sitter jeg her....... er 34 år å lurer på om døden er det beste for meg! sola skinner å det er bare ennå værre! HVA SKAL JEG GJØRE....SKJELVER I HELE KROPPEN TØRR IKKE GÅ UT EN GANG!!!! Hvorfor er jeg så dum !!!

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Hei, det er vondt å se at du sliter sånn nå, men jeg tenker at du var så godt i gang, og da kan dette være bare et lite tilbakeslag.

Det slår meg at jeg lurer på om du gjorde disse tingene fordi du fikk "drivkraft" i form av å bli sett av denne mannen? Slik at det du gjorde, gjorde du fordi dere skulle passe sammen? Men så venter ikke han, og da "faller" korthuset sammen?

Det trenger det ikke gjøre! Du har jo gjort så mye for å få det bedre, og selv om han er "borte" og det er fryktelig trist akkurat nå, så har du klart disse tingene, og kan forsøke å skifte fokus fra ham til at det er for -din egen- del.....

Selvfølgelig er det lov å sørge, stenge seg inne en stund osv. Men det du har oppnådd i disse mnd er ikke borte, bare fordi han og drømmen om dere to ikke blir sånn. Klarer du å være mer "med" vil det sannsynligvis dukke opp andre kjekke menn.

Trist og vondt, det er det. Men så har du også fått en verdifull erfaring, der du har sett at det ikke nytter å backe ut, for da tror jo ikke mannen at du er interresert....

Ønsker deg lykke til, og vær så snill å ikke gi opp pga dette....

Gode tanker fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...