Gå til innhold

Sliter maksimalt

Anbefalte innlegg

Gjest misunderstod

Sliter optimalt for tiden. Startet i ny jobb etter nyttår. Ser ut til at det var en stor tabbe. Savner ikke den gamle jobben, men mestrer ikke den nye. For hver dag som går blir jeg mer og mer deprimert. Sliter med å holde tårene borte på jobb. Mestrer ikke oppgavene mine, og må be om hjelp hele tiden. Pga av arbeidsmarkedet ansettes det folk som ikke er kvalifiserte. I tillegg har jeg tidvis lite oppgaver,tror oppriktig at det er fordi de ikke er fornøyd med arbeidet mitt. Har 100% stilling, med lange arbeidsdager (med tidvis lite innhold) pga av bransjen.

Gikk på en smell for ett år siden. Har en ti år lang historie med tilbakevendende depresjoner. Har også ADHD. Har mann og barn. Hus som skal vaskes. Orker ikke mer. Gruer meg til å gå på jobb. Grurer for å reise hjem. Vil bare være i fred, helst sove sove sove. Slippe å tenke.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Håpløst. Er det slik livet skal være? What to do? Bruker medisiner, 500mg lamictal, 4 mg edronax (AD) og 50 mg ritalin daglig. + en sovetablett på toppen ved behov.

Stopp toget, eg vil av.......orker ikke dette. Lei av å misslykkes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300298-sliter-maksimalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest profile

Kansje du skal vurdere å finne deg noe annet å gjøre, det er vel det mest nærliggende dersom det er arbeidet som gjør deg dårlig? Mye pes, men du kan jo ende opp med en jobb du liker bedre da.

Nye ting kan ofte virke overveldende eller skremmende, jeg vet ikke hvor lenge en skal forsøke å like et arbeid før en ser seg om etter noe annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300298-sliter-maksimalt/#findComment-2429118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...