Gå til innhold

Tvangstanker?

Gjest Mr spinthink

Anbefalte innlegg

Gjest Mr spinthink

Hei. Jeg begynner ofte å sette punkter med blikket. F.eks når jeg ser på tv merker jeg hvert hjørne og vil til slutt ha flest mulige firkanter og parallelle linjer ut av flaten. Liker å følge linjer med blikket, spesielt symetriske linjer. Når jeg kjører bil på kvelden hender det at jeg "skyter" en øyelaserstråle midt i mellom frontlyktene på alle motkommende biler, eller så vil jeg sette et punkt på flest mulig av de lys jeg ser. Jeg teller også hvor mange biler jeg kan få innenfor en hvis ramme (f.eks mellom to lyktestolper o.l). Jeg føler ikke at jeg sliter med dette men synes det er litt rart , av og til litt irriterende. Er det normalt? Jeg har ingen fysiske tvangshandlinger og er ellers frisk i sjel og sinn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300393-tvangstanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...