Gå til innhold

Ubalanse

Gjest frustrerte tanker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest frustrerte tanker

Sinne og gråt er normalt, men når reaksjonene virker ute av proporsjon i forhold til den hendelsen som evt. har utløst det, så gir det inntrykk av en form for manglende emosjonell kontroll/balanse.

Hvor ofte er det vanlig å møte slikt hos mennesker? Er det tegn på psykiske problemer eller manglende emosjonell kontroll der og da? Oftest tenker jeg hvis jeg opplever noe slikt at her må det være noe mer, og synes da synd på vedkommende. Jeg opplever ofte at andre blir stramme, kjefter og gjør situasjonen verre, og gnåler så om det etterpå.

Jeg synes begrepet psykiske problemer blir misbrukt når det er vanlige følelsesutbrudd, selvom de kan være sterke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300440-ubalanse/#findComment-2430221
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...