Gå til innhold

Tips til freaka før GU?


Gjest Anonym for dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym for dagen

Jeg er midt i 20-årene og har aldri tørt å ta GU. Pga incest regner jeg med.

Nå MÅ jeg imidlertid. Bestilt time til siste arbeidsdag denne uka, og jeg kan ikke se for meg hvordan jeg skal klare dette. Er rolig og passelig uanfektet enda, men jeg kjenner megselv godt nok til å vite at dette blir søren ta meg vanskelig både å dukke opp på og å gjennomføre.

Tips taes imot med takk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym jeg også

Hei!

Jeg er i slutten av 20 årene, har ennå ikke vært til gu, men har i tankene at jeg burde bestilt en time jeg også.

Jeg tror jeg ville innformert legen om min incest bakrunn, åsså ville jeg kanskje hatt flere timer hos den legen(kvinnelig) som skulle undersøke meg der vi kunne pratet om min angst for en slik undersøkelse. Og at undersøkelsen ikke hadde blitt gjennomført før jeg var klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Fortell dette til legen din, så hjelper han deg igjennom.

Ta på deg en lang genser/t-skjorte, så føler du deg kanskje ikke så naken..

Lykke, lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...