Gå til innhold

NHD. kombi av medisiner?

Anbefalte innlegg

jeg trenger hjelp, jeg brukte lamictal før, og den virket veldig godt på meg sammen med efexor. jeg sluttet med lamictal pga utslett, nå har det vist seg at jeg fortsatt har utslett, så da kan det ikke være lamictalen som skyldes utslettene. har gått noen mndr uten lamictal.

Men så begynte jeg på orfiril, og jeg er stabil i humør og svingninger, men jeg opplever ikke glede lenger, jeg har store problemer med å prate med folk, å le, så jeg føler ikke det er noe godt i det hele tatt.er på en måte nedtrykt konstant. har tilbakevente depresjoner og upf. jeg står på 600 mg.

Det jeg lurer på, er om det går an å kombinere orfiril med lamictal? for jeg merker orfirilen hjelper godt mot angsten min, og det er et pluss. men den hjelper ikke mot depresjon, men det gjør lamictalen sammen med efexoren.

håper du kan svare meg. skal til legen neste fredag og vil snakke med han om det med medisiner da, men vil spørre deg om det er mulig å kombinere de først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300447-nhd-kombi-av-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...