jane27 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg trenger hjelp, jeg brukte lamictal før, og den virket veldig godt på meg sammen med efexor. jeg sluttet med lamictal pga utslett, nå har det vist seg at jeg fortsatt har utslett, så da kan det ikke være lamictalen som skyldes utslettene. har gått noen mndr uten lamictal. Men så begynte jeg på orfiril, og jeg er stabil i humør og svingninger, men jeg opplever ikke glede lenger, jeg har store problemer med å prate med folk, å le, så jeg føler ikke det er noe godt i det hele tatt.er på en måte nedtrykt konstant. har tilbakevente depresjoner og upf. jeg står på 600 mg. Det jeg lurer på, er om det går an å kombinere orfiril med lamictal? for jeg merker orfirilen hjelper godt mot angsten min, og det er et pluss. men den hjelper ikke mot depresjon, men det gjør lamictalen sammen med efexoren. håper du kan svare meg. skal til legen neste fredag og vil snakke med han om det med medisiner da, men vil spørre deg om det er mulig å kombinere de først. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300447-nhd-kombi-av-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.