Gjest bekymra for fremtida Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei. Er ute etter synspunkter på dette: Har i mange år slitt med psykisk avhengighet til benzodiazepiner. Har brukt masse når det har vært tilgjengelig, lite når det ikke har vært en lege som ville skrive ut. Har brukt dette mye pga intens angst og føler ikke ad har hjulpet meg nok. Har hatt mange overdoser med sykehusinnleggelser. Når jeg først tar en pille, må jeg ta en til, og en til og en til. Føler de aldri funker nok. Siste månedene har jeg klart meg fint på medisinene jeg går til daglig.Men må få de utlevert,ellers tar jeg for mye. Er en svært sårbar/engstelig person, problemer med relasjoner og generelt veldig redd av meg.Har fått plass på et behandlingsenter,planene er å ta bort de pillene jeg har blitt avhengig av. Spørsmålet er om jeg bør gjøre det.Er det ikke tøft på sånne behandlingsteder?Har en unnvikende pf,redd for andre folk. Og svinger mye.Vet ikke om det blir verre av å være innlagt med folk hele tiden rundt meg?Vil jeg tåle å kutte ut pillene, kanskje jeg vil bli helt gal, miste kontrollen?Og både vil og ikke vil.tanken om at livet ikke er verdt å leve uten piller tenker jeg ofte.. trenger sårt noen råd. takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300449-skal-jeg-gj%C3%B8re-dette-er-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du blir ikke gal. Du blir tilbudt å face noen av dine aller største redsler sammen med kvalifisert personale og i trygge omgivelser; du blir også tilbudt sjansen til et nytt og bedre liv. Du kan risikere å måtte gi fra deg noe av kontrollen, våger du det kan dette oppholdet være noe av det beste som har hendt deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300449-skal-jeg-gj%C3%B8re-dette-er-redd/#findComment-2430402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.