Gå til innhold

Yoga bra for psykisk helse

Anbefalte innlegg

Jeg tok yogaøvelser etter en dvd forleden. Etterpå ga det meg en enorm forløsning av følelser. Jeg som har følt meg så kald og tom. Det var godt å få det ut. Jeg har lenge etterlyst å få mer kontakt med meg selv, men det har ikke skjedd i vanlig behandling. Så jeg må si jeg hadde en god erfaring med yoga. Jeg kan anbefale det til andre også. Tror man blir sterk både fysisk og psykisk av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300454-yoga-bra-for-psykisk-helse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver aktivt med yoga og meditasjon. Jeg drar på kurs i Acem og lærer mer. Det har vært en nøkkel for meg til ett bedre liv. Du har rett i at yoga gjør deg bedre. Det løser opp spenninger i skrotten.

Jeg reiser på yoga og meditasjonshelger til deilige steder med ro og hvile. Gå inn på nettsidene: acem.no

Det er en sund måte å jobbe med seg selv på.

Eg har også gode erfaringer med yoga,

Nå er problemet bare at eg ikkje klarer slepe meg til samlingane alltid, i mangel på energi. Men, om eg gjer det, så hjelper det.

Jeg tar det hjemme. Du får kjøpt bøker om det og dvd. Mye lettere å få gjort det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...