Gjest ikke noen sexbombe akkurat Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=502775 "Den rødgrønne regjeringen blir ikke mer sexy med Anniken Huitfeldt på laget, sier Frp-leder Siv Jensen." Og det sier Siv Jensen som er så usexy som overhodet mulig? *riste på hodet* Dama må da kunne finne på noe bedre å si enn dette? 0 Siter
Gjest dritt-lei frp! Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 jeg er lite begeistret for siv jensen og frp i utgangspunktet,men nå ser det jo ut til at hun ikke angår klarer komme med saklige argumenter. enig i at hun er ikke er sexy selv!! 0 Siter
Gjest donna Dona Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen. 0 Siter
Gjest ikke noen sexbombe akkurat Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen. "Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen." Det er mye mulig, syns vel ikke det oser sexy av noen av dem. Men det syns jeg ikke er en nødvendig egenskap for noen i regjeringen heller. På den andre sida er det utrolig turnoff og usexy med tåpelige uttalelser fra blondiner a la Siv Jensen. 0 Siter
morsan Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har flere ganger sett/hrøt uttrykket "sexy" brukt mer i betydningen "spennende" eller tilsvarende. Det kan jo gå an hvis det f eks er en kulturpersonlighet eller en trendy person som sier det om noe innen sitt eget felt, men blir bare dumt når furte-Siv sier det om andre politikere. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen. Ja, og sexy er jo noe man ser etter i landets ledelse. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ja, og sexy er jo noe man ser etter i landets ledelse. Hva annet kan man se etter....? Intelligens? *ler meg ihjel* 0 Siter
Gjest donna Dona Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ja, og sexy er jo noe man ser etter i landets ledelse. Ser for meg Morten Harket som filosofiminister, Lene Alexandra som likestillingsminister, morsan som distriktsminister, Martin Andresen som moteminister. Ja, i det hele tatt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ser for meg Morten Harket som filosofiminister, Lene Alexandra som likestillingsminister, morsan som distriktsminister, Martin Andresen som moteminister. Ja, i det hele tatt. Håhåhå, det var litt av et scenario! :oD 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Hva er sexy? Er det ting som pirrer i underlivet? Har egentlig ikke funnet ut hva ordet betyr. Det blir jo brukt i hytt og pine. Noen synes store pupper er sexy. For meg ser det ut som en stor plage. Tror det har forskjellig betydning fra menneske til menneske. hva betyr sexy for dere? 0 Siter
Babette Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt. Ok,fort gjort å misforstå :-) men der har vi den forskjellige ordbetydningen igjen som jeg mente 0 Siter
Gjest donna Dona Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Håhåhå, det var litt av et scenario! :oD Man kan i det minste si at det vil knytte seg spenning til mange avgjørelser innen politikken med en sånn regjering! Ikke en kjedelig dag på stortinget! 0 Siter
Gjest donna Dona Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt. Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre. Ja, det er et dårlig ordvalg fordi det kan misforstås. Og hvis en mann hadde sagt det, ville det garantert ha blitt bråk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre. ''''Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre.'''' Eg er enig med deg. Men tviler på at Terje Søviknes (Frp), ordfører i Os kommune er enig... 0 Siter
Gjest ikke noen sexbombe akkurat Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre. "Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre." Det er vel egentlig det jeg også vil frem til 0 Siter
Gjest ikke noen sexbombe akkurat Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt. Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker. Sånn sett syns jeg all politikk er usexy. Og det er uansett en urteit uttalelse fra Siv Jensen. 0 Siter
Gjest ikke akkurat noen sexbombe Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har flere ganger sett/hrøt uttrykket "sexy" brukt mer i betydningen "spennende" eller tilsvarende. Det kan jo gå an hvis det f eks er en kulturpersonlighet eller en trendy person som sier det om noe innen sitt eget felt, men blir bare dumt når furte-Siv sier det om andre politikere. Var vel egentlig dette jeg ville frem til, men jeg var nok for kort av meg. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker. Sånn sett syns jeg all politikk er usexy. Og det er uansett en urteit uttalelse fra Siv Jensen. ''Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker.'' Ja ikkje bare pussig men det er rimelig irrelevant om en politiker er sexy eller ei. Bare en liten digresjon...Eg syns faktisk ho der Inga Marte Thorkildsen var ganske sexy, men det syns eg ikkje no lenger. http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.rokeberg.com/portraits/thorkildsen_liten.jpg&imgrefurl=http://www.rokeberg.com/portraits/portraits.htm&h=148&w=210&sz=19&hl=nn&start=20&tbnid=shYtvmYljpZ2GM:&tbnh=75&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3DInga%2BMarte%2BThorkildsen%26hl%3Dnn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.