Gå til innhold

imovane og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest tidvis søvnløs

Jeg har nettopp begynt i jobb, og det gjør at jeg er nokså stressa mer eller mindre konstant for tida, og jeg får ikke sove kvelden før en arbeidsdag. Har fått imovane av fastlegen, og jeg sover godt på disse. Men, dagen derpå får jeg røde, brennende og "forgråtte" øyne. Dette plager meg. Jeg får blikk fra kollegene på jobben, og jeg føler meg skikkelig dum. Men jeg er jo nødt til å sove, så jeg har ikke så mye valg når det gjelder å ta disse pillene, for en periode.Det jeg lurer på, fører jeg ringer fastlegen for å beklage meg over problemet, er hva slags erfaringer andre har med disse innsovningspillene. Og jeg lurer jo også på om det finnes noen øyedråper det går ann å bruke for å få normale øyne dagen derpå. Da jeg var russ var det folk som brukte øyedråper for å skjule bakrus... Det var når jeg kom til å tenke på dette, at tanken slo meg at det må da kunne gå ann å få noe som fjerner disse øyeplagene mine også!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300713-imovane-og-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det finnes øyedråper som gjør at rødheten (blodårene?) innpå det kvite på øyet blir borte, de heter "Clear Eyes" vet ikkje om di selger det i Norge.

Personlig syns eg Immovane er noe dritt, og anbefaler deg å forlange Melatonin 3MG kapsler av legen din.

Gjest tidvis søvnløs

Ang. bivirkninger står det vel noe om det på pakningsvedlegget. Har du kastet det finner du det i medisinhåndboka på nettet

Nix, øyeproblemer er ikke nevnt som bivirkning i pakningsvedlegget, det har jeg naturligvis sjekka... Jeg bare erfarer smertelig selv at dette oppstår dagen etter at jeg har brukt imovane.

Gjest tidvis søvnløs

Jada, det finnes øyedråper som gjør at rødheten (blodårene?) innpå det kvite på øyet blir borte, de heter "Clear Eyes" vet ikkje om di selger det i Norge.

Personlig syns eg Immovane er noe dritt, og anbefaler deg å forlange Melatonin 3MG kapsler av legen din.

Det er sikkert clear eyes jeg tenker på. Men hvis det ikke selges i Norge... Har ikke lyst til å begynne å kjøpe medisiner på internett! Noen som vet om dette selges i Sverige?

Dette søvnmiddelet, melatonin... Er det effektivt?

Annonse

Gjest fnugget

Du figurerer jo som rene reklameplakaten for Melatonin, Geir ;-)

Gjest just F***ed up

Det er sikkert clear eyes jeg tenker på. Men hvis det ikke selges i Norge... Har ikke lyst til å begynne å kjøpe medisiner på internett! Noen som vet om dette selges i Sverige?

Dette søvnmiddelet, melatonin... Er det effektivt?

NEI!!melatonin funker ikke!!imovane er mye bedre for meg.melatonin er i tillegg dyrere

Gjest just F****ed up

Eg har slitt med søvnen siden midten av 80 tallet og prøvd alt, og nå har eg endelig "sett lyset" med Melatonin! :-)

Ps! Eg har ikkje aksjer i selskapet! :-)

virer sånn! akkurat nå ble du spurt om det,men ellers synes jeg du maser om det i enhver situasjon,som ikke engang gjelder søvn!

melatonin funker kanskje på døgnrytme,men blir ikke trøtt av det!

virer sånn! akkurat nå ble du spurt om det,men ellers synes jeg du maser om det i enhver situasjon,som ikke engang gjelder søvn!

melatonin funker kanskje på døgnrytme,men blir ikke trøtt av det!

''akkurat nå ble du spurt om det,men ellers synes jeg du maser om det i enhver situasjon,som ikke engang gjelder søvn!''

Å? De hjelper ikkje mot møkkete vann ihvertfall.

''melatonin funker kanskje på døgnrytme,men blir ikke trøtt av det!''

Eg blir veldig (behagelig) trøtt av de, men kanskje kombinasjonen Melatonin 3MG og Lyrica 75Mg som sammen er dynamitt for meg, eg har ikkje hatt så god søvn på over 20 år så for meg er det ett lite "mirakel" !

At du er "fucked up", det driter eg i! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...