Gå til innhold

Harald Eia i A magasinet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja enig at det "skurrer"litt! Også mulig at det er skrevet "klønete"slik at det fremstår som en "forherligelse".Men det unnskylder ikke at han sier at "det går nok an å ha et fornuftig kokainbruk" Noe slikt "fornuftig" dopbruk finnes ikke! Er ikke mulig det!!

Har aldri hørt om det og disse "kjendisene"bør ta sin oppgave alvorlig hvis de vil fremstå som "seriøse" og ikke som noen "dophuer"Har tilgode ennå å se noen ta et tak for "dopfri" tilværelse på toppen av kjendishaugen! At de er mange som bruker dette stoffet er klinkende klart og at de er "hemlige"ligeså!

''Men det unnskylder ikke at han sier at "det går nok an å ha et fornuftig kokainbruk"''

Jeg skjønner at du mener at å komme med et slikt utsagn er uansvarlig og dumt. Er enig med deg i det hvis man isolerer utsagnet og tar det for god fisk som et klart standpunkt.

Men jeg klarer altså ikke å ta Harald Eia helt alvorlig, fordi det er vanskelig å vite når han er seriøs (om han noen gang er seriøs) og når han er ironisk eller i en eller annen rolle.

Gjest best wishes
Skrevet

Er enig i at uttalelsen i seg selv er sjokkerende. Men jeg sitter og lurer på om han kanskje var ironisk, og at journalisten ikke forsto det, eller om det kan ha blitt tatt ut av en større sammenheng?

Skrevet

Er enig i at uttalelsen i seg selv er sjokkerende. Men jeg sitter og lurer på om han kanskje var ironisk, og at journalisten ikke forsto det, eller om det kan ha blitt tatt ut av en større sammenheng?

Hei! Endelig noen som tenkte som meg!;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

''Men det unnskylder ikke at han sier at "det går nok an å ha et fornuftig kokainbruk"''

Jeg skjønner at du mener at å komme med et slikt utsagn er uansvarlig og dumt. Er enig med deg i det hvis man isolerer utsagnet og tar det for god fisk som et klart standpunkt.

Men jeg klarer altså ikke å ta Harald Eia helt alvorlig, fordi det er vanskelig å vite når han er seriøs (om han noen gang er seriøs) og når han er ironisk eller i en eller annen rolle.

Da tenker vi veldig likt! Fordi:Jeg ser og opplever hans komiske og humoristiske side på TV.Og det er oppsiktsvekkende alt det han får til av figurer.Men totalen er så innmari masete og oppjaga.Det som jeg leser av "figuren" er en kavete personlighet som unstanselig "syns" så himla mye hele tiden.Jeg har tilgode å se en annen roligere anfektet fyr uten alle "grimaser og påfunn"! Det blir litt "mye" av ham rett og slett! Han burde gjort noen andre seriøse TV stunt for å ikke å bruke seg selv opp!

Skrevet

Da tenker vi veldig likt! Fordi:Jeg ser og opplever hans komiske og humoristiske side på TV.Og det er oppsiktsvekkende alt det han får til av figurer.Men totalen er så innmari masete og oppjaga.Det som jeg leser av "figuren" er en kavete personlighet som unstanselig "syns" så himla mye hele tiden.Jeg har tilgode å se en annen roligere anfektet fyr uten alle "grimaser og påfunn"! Det blir litt "mye" av ham rett og slett! Han burde gjort noen andre seriøse TV stunt for å ikke å bruke seg selv opp!

Ja, men hvis han skal gjøre seriøse tv-stunts så blir han jo så kjedelig og seriøs!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...