Gå til innhold

Hvor tydelig må man si ifra?


Gjest xxanonymxx

Anbefalte innlegg

Gjest xxanonymxx

Jeg føler meg misbrukt, men har kanskje meg selv å takke..

To ganger de siste dagene har kjæresten min tatt seg til rette. Begge gangene mens jeg lå og ammet sønnen vår. Jeg gjentok flere ganger:" Nei, jeg vil ikke." Men han bare fortsatte. Begge gangene dro han ned trusa og trengte inn i meg mens jeg fremdeles sa nei. En stund lå jeg bare der med sønnen min i puppen og han humpende oppå meg. Men etterhvert ble det så vondt at jeg, for å beskytte meg selv, gav opp og selv tok del i det. Jeg orker ikke å være et voldtektsoffer. Derfor gav jeg heller etter.

Men.. i ettertid er jeg kvalm. Hvorfor tar han ikke et nei for et nei? Jeg har ikke lyst på ham mer. Var disse to episodene overgrep? Eller var jeg for utydelig? Holder det ikke å si "Nei, jeg vil ikke" klart og tydelig flere ganger? Må man sparke og slå for å bli hørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg synes du må si _helt_ klart fra til ham, utenfor sengen, at dette er helt uakseptabelt, og han må ta nei for et svar. Det er selvfølgelig viktig at han forstår at dette er noe du virkelig mener.

Fortsetter han etter det kan jeg ikke forstå at du skal orke å bli hos ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Noe så respektløst!

Reagerer også på at barnet lå der.Hadde det vært meg, hadde jeg reist meg opp og gått inn i et annet rom..

Jeg ville tatt en skikkelig prat med han, eller kastet han ut av soverommet. Minst....

Jeg krever respekt av min mann, og det burde jaggu du også gjøre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha vært tydelig nok at du lå og ammet barnet ditt. Dette er det mest respektløse jeg har hørt om på lenge, og du har definitivt ikke deg selv å takke for dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...