Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest rar i hodet

Jeg hadde en merkelig opplevelse i dag : I går var jeg på fest, drakk øl, vin og kaffe...var ganske full da jeg kom hjem, og helt fin i morges...Etter et par timer begynte jeg å føle meg veldig rar, nesten som om jeg var ruset..Tenkte igjennom hele gårsdagen og om jeg hadde gjort noe dumt i fylla, enda jeg ikke begynte å bli full før jeg dro hjem...Begynte å innbille meg selv at jeg hadde gjort ting på festen jeg egentlig vet jeg ikke gjorde.. Dette innlegget er sikkert veldig rart å lese, men må bare fortelle hvordan jeg hadde det oppe i hodet mitt... Jeg klarte nesten ikke å tenkte, lese eller forstå sammmenhengen av ting på tv eller ting samboer sa til meg...ikke klarte jeg å prate tydelig og ordene mine bare stokket seg... Så ble jeg livredd for at jeg aldri skulle bli normal igjen... Jeg ble livredd for å være alene hjemme for jeg kjente at jeg ikke visste hva jeg kunne finne på å gjøre da..Det ble så ille at jeg tenkte at nå må jeg gå på legevakta snart, men hva skulle jeg si til de?Jeg bare gråt og følte meg helt utenfor meg selv..Jeg følte meg så rar at jeg begynte å lure på om noen hadde puttet noe i drinken min på festen i går... Tok noen timer før jeg ble meg selv igjen og nå sitter jeg altså her og lurer på hva det var som skjedde med meg... Har aldri hatt det sånn før... Har alltid litt fylleangst dagen der på, men ikke som dette... Må nevne at jeg egentlig aldri drikker kaffe og i går drakk jeg mange kopper veldig sterk kaffe, kan det ha noe med det å gjøre? Til vanlig sliter jeg med fobisk angst som går på det sosiale og redselen for å ikke bli godtatt, likt eller å gjøre feil... Men angsten jobber jeg mot hver dag og har fått det bedre det sisste året.. Og den følelsen jeg hadde før i dag kan ikke sammenlignes med den angstfølelsen jeg pleier å ha når jeg har agst...Kan jeg ha hatt et panikkanfall? Eller et sammenbrudd? Eller har kroppen min fått en veldig sterk reaksjon av alkoholen i kombinasjon med angst?`Må nevne at jeg for tiden er veldig sliten pga mye jobbing,samarbeidsproblemer på job,dårlig råd og litt problemer i forholdet mitt... Når jeg leser gjennom innlegget mitt nå ser jeg at jeg sansynligvis høres lit skrullete ut, men måtte bare få fortalt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300743-hva-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du kan jo ha hatt et kraftig panikkanfall, noen beskriver jo dette som "følelsen av og bli gal". Det hørtes nå i hvertfall utrolig skremmende ut dette du har opplevd.

Det er jo merkelig at du skulle fått noe i drinken i går, som du reagerer på i dag. Og mye kaffe kan hos noen gi økt angst.

Får håpe det var et engangstilfelle, noe det trolig var. Hvis ikke må du jo oppsøke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300743-hva-skjer-med-meg/#findComment-2433326
Del på andre sider

Hei jeg kjenner meg godt igjen i det du forteller og jeg også tror du har hatt et kraftig panikk angst anfall.

Det er helt utrolig hva som kan utløse et sånt anfall, og bare at du begynte å tenke på at du kanskje kan ha gjort noe dumt dagen i forveien er nok til å sette hjulene i gang. Jeg har lett etter forklaringer og hjelp selv de siste dagene da panikk angsten tok seg opp igjen etter å ha vært fraverende i nesten ett år. Panikk angst oppleves som veldig skremmende men jeg fant denne siden og følte jeg fikk en god forklaring på enkelte ting, håper den kan hjelpe deg litt: http://www.helsenytt.no/artikler/panikklidelse.htm

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300743-hva-skjer-med-meg/#findComment-2433331
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...