Gå til innhold

overgrep og tanker jeg ikke blir kvitt


monagullet

Anbefalte innlegg

Min fosterfar hadde sex med meg nærmere 300 ganger i 1 og 1/2 år..

Kan noen hjelpe? Jeg klarer ikke mere..

Jeg har dusjet 34 ganger i dag og skal snart ta en til bare fordi jeg nevner dette.. Ved hver tanke må jeg dusje...Vaske han vekk... Jeg hører han på natten, pustingen, ting han sier...roper at jeg må våkne, men han er der ikke... Jeg har kuttet opp hele underlivet mitt... Jeg klarer ikke få han vekk... Nå er jeg gravid å det var virkelig ikke meningen... Jeg klarte ikke si nei...Han jobber i helsevesenet...Jeg ville ikke ha sex, jeg vil ikke ha tingen inni meg... Jeg spyr når noen sier jeg er fin, jeg må holde meg inne på sommeren for å ikke se kropp....

Nå har jeg vært hos legen og han mente jeg måtte ha gu...

Jeg nektet og han sa det var fordi jeg hadde følelser for han (faslegen)... Neste gang jeg kom spurte han om hvorfor jeg kunne la alle andre voldta meg og si nei til gu når han spurte....

Hjelp meg...

Jeg vil at noen skal ta vare på meg, at noen skal si til meg at ingenting er min feil... Jeg vil bli trodd.... Ha en skulder åv gråte på...

Hvor skal jeg gå....

Vær så snill å svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kimEe

dette kjenner meg igjen i..ikke at det hjelper deg stort,men jeg vil bare si at det kan gå bedre.sex sliter jeg med fortsatt,men har det ellers greit:) det finnes lyspunkter også for oss!! håper andre kan gi bedre råd!jeg ville bare si at det finnes håp!:)

ift uønskede tanker;hva med å "skrive det ut"?skriv alt du tenker,alt du føler,evt tegn ei tillegg(uten å dømme det!)...prøv "å få det ut av systemet",rett og slett.

Ønsker deg alt godt!:)håper det orner seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there...

dette kjenner meg igjen i..ikke at det hjelper deg stort,men jeg vil bare si at det kan gå bedre.sex sliter jeg med fortsatt,men har det ellers greit:) det finnes lyspunkter også for oss!! håper andre kan gi bedre råd!jeg ville bare si at det finnes håp!:)

ift uønskede tanker;hva med å "skrive det ut"?skriv alt du tenker,alt du føler,evt tegn ei tillegg(uten å dømme det!)...prøv "å få det ut av systemet",rett og slett.

Ønsker deg alt godt!:)håper det orner seg!!!

Ta kontakt med dixi.no, for videre hjelp. Evt senter mot incest.

Fikk inderlig vondt av deg nå. En fosterfar som forgriper seg? Fy søren, det skulle ikke vært lov.

Og nå er du gravid med en annen.Du må ha det svært vanskelig.

Vær så snill kontakt noen av disse, for videre hjelp og støtte.

Masse lykke til...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Ser du har fått endel råd men må bare få sagt at du må bytte fastlege. Dette mennesket burde aldri vært i helsevesnet.

Skaff deg en ny, be om hjelp til å komme i kontakt med en behandler, kontakt dixi og ta livet ditt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med dixi.no, for videre hjelp. Evt senter mot incest.

Fikk inderlig vondt av deg nå. En fosterfar som forgriper seg? Fy søren, det skulle ikke vært lov.

Og nå er du gravid med en annen.Du må ha det svært vanskelig.

Vær så snill kontakt noen av disse, for videre hjelp og støtte.

Masse lykke til...!!

Tusen takk:)..

Ska bytte fastlege i måren og ta kontakt med dixi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...