Gjest Stynki Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg går på skole. Den første timen er jeg som regel veldig trøtt. Når første time er over legger jeg ofte hode/overkropp over pulten. Når læreren kommer inn til andre time hører jeg ham og alt annet som skjer rundt meg veldig tydelig, men jeg klarer ikke å røre meg. Jeg ligger å tenker på at jeg må reise meg, men det går bare ikke. Det er en veldig vond følelse som er vanskelig å beskrive. Det kan vel kanskje gå opptil to minutter før jeg helt plutselig klarer å reise meg opp. Jeg har også opplevd om natten at jeg "våkner" og at jeg biter hardt, og skjevt. Jeg tenker også da veldig klart, og er redd for å bite tennene løse, men jeg klarer ikke å stoppe før etter en stund. Hva skyldes dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300764-manglende-kopling-i-hjernen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.