Gå til innhold

NHD: alternativ til trilafon

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_trille_triller_lett

Jeg sliter med angst. Bruker cipralex og trilafon. Nå har angsten blitt værre og legen foreslo at jeg økte dosen med trilafon til 16mg. Det gjorde jeg på fredag, med det resultat at jeg har sovet nesten hele helgen.

Legen sier jeg er alt for følsom og trenger trilafon for å få mer "hud".

Nå vil jeg gjerne prøve noe annet Jeg sliter med vekta og kan ikke bruke noe jeg kan legge på meg av Har bmi på over 30.

Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300773-nhd-alternativ-til-trilafon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har også brukt Trilafon i mange år og både blitt trøtt og overvektig.

Jeg fikk lagt om medisineringen for ca. to år siden. Da begynte jeg med Lamictal for å få litt mer "hud" som du skriver. Videre har jeg fått Abilify som antipsykotikum. Dette har fungert veldig bra, og jeg er først og fremst lettet over å ha lagt Trilafon på hyllen. Jeg er ikke lenger trøtt og sulten for å si det slik.

Gjest lille_trille_triller_lett

Hei, jeg har også brukt Trilafon i mange år og både blitt trøtt og overvektig.

Jeg fikk lagt om medisineringen for ca. to år siden. Da begynte jeg med Lamictal for å få litt mer "hud" som du skriver. Videre har jeg fått Abilify som antipsykotikum. Dette har fungert veldig bra, og jeg er først og fremst lettet over å ha lagt Trilafon på hyllen. Jeg er ikke lenger trøtt og sulten for å si det slik.

Man kan jo dø av Abilify som bivirkning

Gjest old and fat

Det kan man av bilkjøring også :-)

Det farligste vi gjør er å kjøre bil ja. Jeg holdt på å få et tre i hodet idag. Kunne dødd av det også.

For noen år siden fikk jeg en penicillin-kur og holdt på å dø av allergi. Livet er en sjanse å ta uansett. Men vil man ha et liv er det bedre å hoppe i det, tror nå jeg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...