Gå til innhold

Endelig turte jeg det....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig godt å høre om Bibben.

Kjempebra at du har turt dette, et stort steg.

Kanskje kan det hjelpe deg til å få det lettere, som igjen kan hjelpe deg til å bli bedre.....

Gode tanker

Tusen takk for hyggelig svar fra deg Mohikaneren! Det satt jeg veldig pris på.

Ja, jeg håper nå at dette steget vil gjøre det neste steget noe lettere. Jeg tror intellektuelt sett at jeg vil få det langt bedre i tilværelsen ved å være noe mer åpen. Men jeg er en pingle av dimensjoner! Virkelig :o( Følelsene forkludrer det til for meg. Jeg blir redd, shaky og blek om nebbet. Men nå tror jeg at jeg skal brette opp ermene i større grad. Jeg vil gi meg selv den lettelsen det er å lette litt på lokket.

Jeg håper det er bra med deg, og håper du får en fin kveld :o)

Gjest Mohikaneren

Tusen takk for hyggelig svar fra deg Mohikaneren! Det satt jeg veldig pris på.

Ja, jeg håper nå at dette steget vil gjøre det neste steget noe lettere. Jeg tror intellektuelt sett at jeg vil få det langt bedre i tilværelsen ved å være noe mer åpen. Men jeg er en pingle av dimensjoner! Virkelig :o( Følelsene forkludrer det til for meg. Jeg blir redd, shaky og blek om nebbet. Men nå tror jeg at jeg skal brette opp ermene i større grad. Jeg vil gi meg selv den lettelsen det er å lette litt på lokket.

Jeg håper det er bra med deg, og håper du får en fin kveld :o)

Det er jo nettopp når man gjør noe man er så redd for man er modig :-) Kjempebra jobbet!

Jeg har det nokså bra for tiden, og dagene fylles med ting å gjøre, det er godt å endelig klare å være "tilstede".

Håper du også har en fin kveld. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...