Gå til innhold

Nedtrappinc cipralex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alesia26

Aller best:

25% (2,5 mg) per måned.

Oj, dette var fryktelig mye saktere enn jeg nettopp har gjort :-S

Jeg har gått på Cipralex 20 mg siden i sommer uten effekt så legen min sa at jeg kunne velge om jeg ville trappe ned over lengre tid eller om jeg ville ta sjansen og gjøre det fort og brutalt. Jeg valgte å gjøre det fort og brutalt og trappet ned i løpet av under en uke... I samråd med legen altså.

Men jeg var ikke forberedt på at det kom til å bli så ille! Jeg tok den siste pilla for drøyt 2 uker siden, men sliter fremdeles med svimmelhet, støt i hodet og litt kvalme. Støtene i hodet blir mye verre av fysisk aktivitet så jeg får ikke gjort stort om dagen...

Legen har foreslått å begynne på Cipralex igjen, men jeg synes det er så dumt å skulle begynne på nytt igjen for jeg skal jo trappe ned igjen.

Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300810-nedtrappinc-cipralex/#findComment-2435147
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Oj, dette var fryktelig mye saktere enn jeg nettopp har gjort :-S

Jeg har gått på Cipralex 20 mg siden i sommer uten effekt så legen min sa at jeg kunne velge om jeg ville trappe ned over lengre tid eller om jeg ville ta sjansen og gjøre det fort og brutalt. Jeg valgte å gjøre det fort og brutalt og trappet ned i løpet av under en uke... I samråd med legen altså.

Men jeg var ikke forberedt på at det kom til å bli så ille! Jeg tok den siste pilla for drøyt 2 uker siden, men sliter fremdeles med svimmelhet, støt i hodet og litt kvalme. Støtene i hodet blir mye verre av fysisk aktivitet så jeg får ikke gjort stort om dagen...

Legen har foreslått å begynne på Cipralex igjen, men jeg synes det er så dumt å skulle begynne på nytt igjen for jeg skal jo trappe ned igjen.

Hva ville du gjort?

Jeg ville gitt 5 mg i noen uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300810-nedtrappinc-cipralex/#findComment-2435157
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...